کد خبر : 1681403 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 21:52 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بلژیک و تمجید ویژه از دروازه‌بان رئال مادرید

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک، تمجید ویژه‌ای از دروازه بان رئال مادرید یعنی تیبو کورتوا انجام داد.

سرمربی بلژیک و تمجید ویژه از دروازه‌بان رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شروع ناامیدکننده تیبو کورتوا در رئال مادرید اما این دروازه‌بان بلژیکی رفته رفته به روزهای خوب گذشته بازگشت و از اواسط فصل جاری نیز بهترین فرم خود را به دست آورد.

 

 

1482807

 

 

شاید اوج کار کورتوا به دیدار فینال سوپرجام اسپانیا بین دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید بر می گردد. جایی که او با چند سیو فوق العاده لوس بلانکوس را از شکست در وقت معمول و اضافه نجات داد و در ضربات پنالتی نیز یکی از ضربه های بازیکنان اتلتیکو را مهار کرد تا عامل اصلی قهرمانی تیم زین الدین زیدان لقب بگیرد.

 

عملکرد فوق العاده کورتوا باعث شده که روبرتو مارتینز به تمجید از این بازیکن بپردازد. سرمربی تیم ملی بلژیک در این باره گفت: " او در دوران بحران هم می دانست که قصد دارد اوضاع خود را بهبود ببخشید و به فرم اصلی اش برگردد. من با افتخار این روند او را تماشا کردم. این می تواند یک کار ساده برای باشد که بعد از انتقادات حوله خود را به یک طرف پرتاب کند و از دیگران ایراد بگیرد. با این حال کورتوا بلوغ بالایی از خود نشان داد و به یک بازیکن کلیدی برای رئال مادرید تبدیل شد.

 

من مطمئن هستم که تیبو می‌تواند دوران جدیدی را برای خود شروع کند. افتخار می‌کنم که رشد او را از نظر انسانی و ورزشی تماشا کردم. در فوتبال مدرن هیچ دروازه‌بانی مثل تیبو وجود ندارد."

 

مارتینز درباره زمان بازگشت ادن هازارد به میادین نیز گفت: " ما امیدوار هستیم که در صورت بازگشت لالیگا قبل از ماه آگوست، هازارد را در زمین مسابقه ببینیم. من مطمئن هستم که ادن می تواند قبل از پایان فصل به فوتبال برگردد و از این موضوع لذت ببرد."

 

 

1483297

دیدگاه‌ها