کد خبر : 1681416 | 11 اردیبهشت 1399 ساعت 23:40 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو و استقبال از انتقال ستاره برزیلی به بارسا

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا، معتقد است که ویلیان می تواند گزینه خوبی برای این باشگاه باشد.

ریوالدو و استقبال از انتقال ستاره برزیلی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، وینگر برزیلی چلسی تنها چند ماه دیگر با این تیم انگلیسی قرارداد دارد و به نظر نمی‌رسد که او دیگر هیچ برنامه‌ای برای باقی ماندن در جمع آبی های لندن داشته باشد و احتمالاً در پایان فصل استمفوردبریج را ترک خواهد کرد.

 

گفته می شود که باشگاه تاتنهام و ژوزه مورینیو به شدت خواهان جذب ویلیان هستند اما با این وجود ریوالدو معتقد است که این ستاره برزیلی می تواند گزینه خوبی برای بارسلونا باشد. او در این باره گفت: " در گذشته صحبت هایی در رابطه با حضور ویلیان در بارسا مطرح شده بود. من فکر می کنم که او با توجه به شخصیت و توانایی اش می‌تواند در بارسلونا خوب عمل کند.

 

در چند سال گذشته بارسلونا بازیکنان بزرگی نظیر آنتوان گریزمان را جذب کرده که هنوز نتوانسته بهترین فرم خود را در کنار لیونل مسی ارائه دهد. شاید مسئولیت و فشار برای او در گذشته تا این حد نبوده است."

 

 

 

 

ریوالدو در ارتباط با احتمال حضور ویلیان در تاتنهام نیز گفت: " بله ولیان در حال حاضر برای یک باشگاه بزرگ توپ می زند و مدت زمان زیادی در آنجا حضور داشته اما به نظر می‌رسد که برای بازیابی انگیزه خود نیاز به یک چالش جدید داشته باشد. انتقال او به تاتنهام می تواند گزینه خوبی برایش باشد چرا که می تواند با سرمربی سابق خود یعنی ژوزه مورینیو را دوباره همکاری کند. آنها رابطه خوبی با یکدیگر دارند و علاوه بر این همه ما می دانیم که مورینیو اعتقاد زیادی به بازیکنان برزیلی دارد و همین موضوع باعث می‌شود که ویلیان برای تاتنهام بازی های زیادی انجام دهد."

دیدگاه‌ها