کد خبر : 1681445 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:43 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای هواداران رئال درباره ادن هازارد

آاس مدعی شد ستاره بلژیکی رئال مادرید یعنی ادن هازارد تمرینات خود را با توپ آغاز کرده است.

خبر خوب برای هواداران رئال درباره ادن هازارد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از وقفه به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا در مسابقات فوتبال، هنوز زمان بازگشت رقابت ها روی هواست و مشخص نیست به طور قطع از چه تاریخی مسابقات فوتبال در سراسر اروپا از سر گرفته خواهد شد.

 

 

1487344

 

 

ستاره بلژیکی رئال مادرید پس از مصدومیت در بازی مقابل لوانته در تاریخ ۵ مارس مورد عمل جراحی قرار گرفت. در ابتدا به نظر می‌رسید که هازارد تنها دو تا سه ماه از میادین دور خواهد بود اما بعداً مشخص شد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

 

با این حال گسترش ویروس کرونا و تعطیلی رقابت‌ها به عصای دست ستاره بلژیکی تبدیل شد و حالا این امیدواری وجود دارد که او بتواند در ادامه فصل کهکشانی ها را همراهی کند.

 

قدم بعدی پیش‌روی رئال مادرید این است که تمرینات در کمپ والدیباس از سر گرفته شود؛ ستاره بلژیکی و شماره ۷ رئال امیدوار است با ادامه روند مثبت ریکاوری خود بتواند در اسرع وقت با تیم زین الدین زیدان تمرین کند و دوباره خودش را به ترکیب اصلی برساند.

مچ پای ادن هازارد حدود ۷۰ درصد با بهبود روبرو بوده است اما به طور قطع او باید مراحل دیگری را نیز پشت سر بگذارد تا برای حضور در تمرینات گروهی رئال مادرید به مرز آمادگی کامل برسد.

 

 

1480174

 

از طرف دیگر آاس مدعی شده که ادن هازارد تمرینات توپی خود را آغاز کرده و به یک مرحله جدید از ریکاوری رسیده است؛ موضوعی که می تواند یک خبر فوق العاده برای زین الدین زیدان و هواداران رئال مادرید باشد.

دیدگاه‌ها