کد خبر : 1681448 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:00 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

مصاحبه اختصاصی مارکا با گلر اسپانیایی چلسی

کپا: می‌خواهم با چلسی و لاروخا جام بگیرم

روزنامه مارکا امروز صفحه اول خود را به مصاحبه اختصاصی‌اش با کپا آریسابالاگا ، دروازه‌بان اسپانیایی ملی‌پوش باشگاه چلسی اختصاص داده.

کپا: می‌خواهم با چلسی و لاروخا جام بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی مارکا با کپا آریسابالاگا، سنگربان اسپانیایی و ملی‌پوش باشگاه چلسی مصاحبه‌ای اختصاصی انجام داده و در آن با کپا درباره مسائل گذشته، حال و آینده گفتگو کرده است. این روزنامه صفحه اول خود را به کپا و این مصاحبه اختصاص داده است. کپا در این مصاحبه می‌گوید هدفش این است که سالهای سال به بازی در تیم ملی اسپانیا در کنار داوید دخیا و همچنین در باشگاه چلسی ادامه دهد.

 

1493888

 

شروع مجدد لیگ برتر از خردادماه

صحبت کردن راجع به تاریخ بازگشت لیگ کار سختی است. این چیزی نیست که در کنترل ما بازیکنها باشد. در آلمان ظاهرا تیمها تمرینات عمومی را شروع کرده‌اند و در فرانسه لیگ کلا تعطیل شد. ما همه منتظریم و باید دید چه تصمیمی گرفته می‌شود. اگر لیگ برتر به زودی شروع شود نشانه خوبی است که نشان می‌دهد اپیدمی تا حد زیادی کنترل شده.

 

بازی در استادیومهای بدون تماشاچی

من تا حالا هرگز در استادیوم بدون تماشاچی بازی نکرده‌ام. این خیلی تلخ است چون فوتبال متعلق به هواداران است و آنها بخش مهمی از این ورزش هستند. البته که دلم می‌خواهد با حضور تماشاچی بازی کنم ولی در شرایط فعلی، خیلی بعید به نظر می‌رسد.

 

ذخیره بودن در  بعضی بازی‌های آخر چلسی

من در دو پیروزی خوب چلسی مقابل لیورپول و اورتون درون دروازه ایستادم و ما در این دو باز ی گل نخوردیم. با این دو پیروزی ما در شروع دوباره لیگ، با روحیه خوبی وارد میدان خواهیم شد.

 

1463703

 

افت محسوس کپا در فصل جاری

ما هر سال پنجاه تا شصت بازی می‌کنیم و باقی ماندن در یک سطح در طول فصل دشوار است. مهم این است که هدف داشته باشم و برای رسیدن به آن تلاش کنم. در این مسیر موانع زیادی مواجه دارد ولی وقتی هدف دارید همه آنها را پشت سر می‌گذارید.

 

حمایت لمپارد سرمربی جدید چلسی

رابطه من با فرانک خیلی خوب است. او از لحظه اول نشان داد که به من اعتماد دارد. او باید تصمیمهای تیم را بگیرد ولی حس می‌کنم به من اعتماد دارد.

 

چلسی می‌تواند به زودی برای فتح لیگ برتر بجنگد؟

در ده سال گذشته چلسی در بین تیمهای انگلیسی بیشترین جام را بدست آورده و من معتقدم ما باید بیشتر از دیگران جاه‌طلب باشیم. من برای همین به چلسی آمدم و در فصل اول حضورم ما قهرمان لیگ اروپا شدیم. ما تیم جوانی هستیم و جریمه عدم جذب بازیکن هم روی قدرت تیم‌مان تاثیر گذاشته ولی ما باید برای فتح جامهای قهرمانی بجنگیم.  من دلم می‌خواهد با چلسی و با تیم ملی اسپانیا در همه رقابتها قهرمان شوم.

 

ماجرای پنالتی و تعویض در دوران مائوریتسیو ساری

آن ماجرا سوتفاهم بود. من نمی‌خواستم جلوی او بایستم. فردایش در رختکن صحبت کردیم و مساله حل شد. آن ماجرا را رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بیشتر از آنچه که بود بزرگ کردند.

 

گران‌قیمت‌ترین بازیکن اسپانیایی تاریخ (80میلیون یورو)

قیمت من به خاطر شرایط آن روز بازار بود. من راجع به این قضیه خیلی فکر نمی‌کنم و آن را نرمال می‌دانم. مهم به نظرم این است که باشگاهی که در حد چلسی جاه‌طلب است تصمیم گرفته تا این حد روی من سرمایه‌گذاری کند. برای همین دلم می‌خواهد با فتح جامهای قهرمانی، این اعتماد باشگاه را جبران کنم. این بدون شک مسئولیت من را سنگین‌تر می‌کند.

 

تیم ملی اسپانیا و لوئیس انریکه

در فوتبال یک بازیکن باید هر روز خودش را به تیمش ثابت کند. هر فوتبالیستی باید از صفر شروع کند. ما همه می‌خواهیم بای کنیم و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. ولی تصمیم نهایی به عهده مربی است.

 

دروازه‌بان اول اسپانیا در یورو2020؟

بله احتمالش هست. ولی وضعیت آمادگی ما در زمان شروع رقابتهای یورو است که این را تعیین می‌کند. چون تفاوت بین ما خیلی اندک است. حالا که تا آن زمان یک سال فرصت داریم. دخیا دروازه‌بان خیلی خوبی است. یکی از بهترین دروازه‌بانهای دنیا.

 

ایکر کاسیاس، کامل‌ترین دروازه‌بان دنیا؟

ایکر سالهای سال نقطه مرجع و الگوی من بود. او دروازه‌بانی قاطع و ماهر بود. آمار او نشان می‌دهد که چه گلر بی‌نظیری بوده. ارزش او در حساس‌ترین لحظه‌های بازی بود که خودش را نشان می‌داد.

 

 

دیدگاه‌ها