کد خبر : 1681459 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 11:55 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ منفی ستاره فرانسوی بتیس به میلان و آرسنال

به گزارش مارکا نبیل فکیر، ستاره فرانسوی رئال بتیس که آث میلان و آرسنال علاقه زیادی به جذب او دارد خواهان ماندگار شدن در این تیم شده است.

پاسخ منفی ستاره فرانسوی بتیس به میلان و آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام روزنامه اسپانیایی مارکا، نبیل فکیر، ستاره فرانسوی که در فصل اول حضورش در رئال بتیس درخشیده و چشمهای زیادی را به خود معطوف کرده و به شدت مورد علاقه دو باشگاه آث میلان و آرسنال قرار گرفته، به بتیس اعلام کرده که خواهان ماندگار شدن در این تیم است و به این ترتیب انتقال به میلان یا آرسنال منتفی شده است.

 

1493898

 

نبیل فکیر، بازی‌ساز فرانسوی در فصل جاری اولین فصل حضورش در لالیگا را در بتیس سپری می‌کرد و تا پیش از تعلیق فصل به دلیل بحران کرونا نمایش‌های درخشانی برای این تیم داشت. نمایش‌های درخشانی که باعث شده بود دو تیم آث میلان و آرسنال تلاشهای خود برای جذب او در فصل تابستان را آغاز کنند.

 

مارکا می‌گوید نبیل فکیر به مدیران بتیس اعلام کرده که تنها در صورتی خواهان ترک این تیم است که مقصد او یکی از دو تیم اسپانیایی رئال مادرید و بارسلونا باشد.

 

فکیر پیش از پیوستن به بتیس، در  سال 2018 از باشگاه سابقش لیون در آستانه پیوستن به لیورپول قرار داشت که معامله بین دو باشگاه انجام نشده و او  راهی اسپانیا شد تا پیراهن بتیس را به تن کند.

دیدگاه‌ها