کد خبر : 1681503 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 15:15 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاس واسکز در مصاحبه با مووی استار

هشدار به بارسا؛ لالیگا برگردد، رئال قهرمان می شود

لوکاس واسکز بال تهاجمی رئال مادرید در مصاحبه با واموس مووی استار، از انگیزه بالای تیمش برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا خبر داد.

هشدار به بارسا؛ لالیگا برگردد، رئال قهرمان می شود

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، پس از دو ماه از تعطیلی لالیگا، قرار است از هفته پیش رو پس از تست کرونا، تمرین تیم های لالیگایی از سر گرفته شود و اگر همه چیز خوب پیش برود، تیر ماه زمان ادامه بازی ها خواهد بود.

 

 

1493956

 

 

هنوز 11 هفته تا پایان لالیگا باقیمانده و بارسا با 58 امتیاز در صدر است و رئال با دو امتیاز کمتر، این تیم را تعقیب می کند. رئال اما یک برگ برنده نیز در اختیار دارد و آن هم برتری در بازی های رودررو است.

رئال در نوکمپ برابر بارسا به تساوی بدون گل رسید ولی در برنابئو 2-0 پیروز شد تا در صورت مساوی شدن امتیازات در پایان فصل، رئال عنوان قهرمانی را کسب کند. رئال از سال 2017 نتوانسته فاتح این رقابت ها شود.

 

لوکاس واسکز در مصاحبه با مووی استار از انگیزه بالای رئال برای قهرمانی صحبت کرد و به بارسا هشدار داد:« همه ما بازیکنان رئال در روزهای قرنطینه حرفه ای کار کرده ایم. تمرینات را به صورت جدی انجام می دهیم و در فرم خوبی قرار داریم. خیلی تمرین کرده ایم و مطمئنم اگر لالیگا دوباره شروع شود، در نهایت عنوان قهرمانی را کسب خواهیم کرد. الان تیم دوم هستیم ولی فاصله اندک است و قطعا می توانیم قهرمان شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها