کد خبر : 1681508 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 15:28 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

خشم هواداران اینتر از حرکت عجیب ایکاردی (عکس)

مائورو ایکاردی با یک حرکت غیرمنتظره، رابطه خود با هواداران اینتر را تیره تر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی که برای پی اس جی بازی می کند، هنوز بازیکن اینتر محسوب می شود، ستاره آرژانتینی پس از اختلافاتی که با سران اینتر و نیز آنتونیو کونته(سرمربی) پیدا کرد، به صورت قرضی با بند خرید 65 میلیون یورویی راهی پی اس جی شد و در این باشگاه نیز خوش درخشید. از بخت بد او، فصل 20-2019 لوشامپیونا به دلیل شیوع کرونا به فاصله 10 هفته تا پایان، نیمه تمام ماند.

هنوز مشخص نیست که پی اس جی بند خرید او را فعال خواهد کرد یا خیر ولی با توجه به بحران اقتصادی پس از کرونا، بعید به نظر می رسد که ناصر الخلیفی 65 میلیون یورو برای او پرداخت کند.

ایکاردی که دیگر محبوبیت سابق میان اینتری ها را هم ندارد، با لایک کردن پست بویان کرکیچ، خشم هواداران نراتزوری را برانگیخت.

 

 

 

 

بویان با انتشار عکسی از خود پس از به ثمر رساندن گل دوم بارسا به اینتر در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2010 که توسط داور مردود اعلام شد، نوشت که اگر وی ای آر در آن زمان وجود داشت، گل مورد قبول واقع می شد و بارسا به فینال برنابئو راه می یافت( بارسا بازی رفت را 3-1 باخته بود و در بازی برگشت با برد یک گله از دور رقابت ها کنار رفت. اینتر مورینیو در فینال با پیروزی بر بایرن قهرمان شد).

کسی انتظار نداشت که ایکاردی چنین پستی را لایک کند و همین قضیه عصبانیت اینتری ها را به دنبال داشت. ایکاردی نیز مثل بویان، محصول آکادمی لاماسیا بارسلوناست اما سال 2013 راهی اینتر شد و هرگز به تیم اول بارسلونا نرسید.

 

 


 

دیدگاه‌ها