کد خبر : 1681512 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 15:55 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

فابرگاس:

تساوی مقابل اتلتیکو باعث جدایی ام از بارسا شد

اگر بارسا فصل 14-2013 قهرمان لالیگا می شد، سسک فابرگاس هم در این تیم می ماند.

تساوی مقابل اتلتیکو باعث جدایی ام از بارسا شد

به گزارش "ورزش سه"، فصل 20-2019 لوشامپیونا از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه نیمه تمام اعلام شد. در پی تصمیم دولت فرانسه مبنی بر ممنوعیت هرگونه رقابت های ورزشی تا ماه سپتامبر، چاره ای جز نیمه تمام ماندن فصل نبود.

روز گذشته پی اس جی به عنوان قهرمان معرفی شد و تیم های مارسی و رن نیز سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردند. رنس و نیس هم راهی لیگ اروپا شدند در حالی که تیمی مثل موناکو با یک امتیاز اختلاف نسبت به این دو تیم، نتوانست سهمیه اروپایی را کسب کند.

 

 

1493980

 

 

سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی موناکو در این رابطه گفت:« پس از شنیدن خبر، واقعا عصبانی شدم. برابر نیس در هفته 28، بهترین نیمه اول فصل مان را به نمایش گذاشتیم و 1-0 پیش افتادیم اما تیم مقابل با دو سه حمله در نیمه دوم، توانست نتیجه را برگرداند. پس از بازی خیلی عصبانی بودم و تصور نمی کردم قرار است فصل، همانجا تمام شود. وقتی خبر نیمه تمام ماندن لیگ اعلام شد، همه به آن مسابقه فکر می کردیم. شایسته پیروزی بودیم و اگر سه امتیاز را می گرفتیم، الان سهمیه لیگ اروپا را داشتیم.»

 

 

1432290

 

 

فابرگاس سال 2014 پس از سه فصل بازی برای بارسا به چلسی رفت. او در مورد دلیل ترک بارسا گفت:«  پس از بازی با اتلتیکو(هفته پایانی لالیگا) بود که خیلی جدی به جدایی فکر کردم. توانسته بودم به ترکیب اصلی برسم ولی در روز آخر با تساوی برابر اتلتیکو، قهرمانی را از دست دادیم. یک گل هم زدم که آفساید اعلام شد. اگر لالیگا را می بردیم، شاید نظرم عوض می شد و می ماندم. فوتبال پر از همین جزئیات است.

مربی ما تاتا مارتینو بود و بهترین نیم فصل اول لالیگا را رقم زدیم اما سپس مسی مصدوم شد و همه چیز تغییر کرد. »

 

دیدگاه‌ها