کد خبر : 1681573 | 12 اردیبهشت 1399 ساعت 22:01 | 26.9K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مدافع رئال مادرید را نمی خواهد

آلوارو اودریوزولا، مدافع بایرن مونیخ فصل بعد به رئال مادرید بازخواهد گشت.

بایرن مدافع رئال مادرید را نمی خواهد

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو اودریوزولا در ابتدای فصل جاری و به صورت از رئال مادرید راهی بایرن مونیخ شده و پیراهن پرافتخارترین تیم آلمانی را بر تن کرد، اما نشریه اسپورت مدعی شد بایرن مونیخ تمایلی به دائمی کردن قرارداد این بازیکن ندارد و اختیار او در پایان فصل با رئال مادرید خواهد بود.

 

1494049

 

آلوارو اودریوزولا در دوران حضور در بایرن مونیخ عملکرد چندان مناسبی نداشته و نتوانسته رقابتی پایاپای با بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی این تیم داشته باشد. عملکرد این مدافع اسپانیایی مورد پسند هانسی فلیک قرار نگرفته و او به مدیران تیمش اطلاع داده نیازی به دائمی کردن قرارداد او نمی بیند.

 

اما بعید به نظر می رسد رئال مادرید نیز علاقه ای به حفظ اودریوزولا داشته باشد. این مدافع 25 ساله در دوران حضور در برنابئو اغلب نیمکت نشین دنی کارواخال بود و با توجه به علاقه زین الدین زیدان به کارواخال، احتمالا اودریوزولا باز هم راهی تیم دیگری خواهد شد. همچنین رئال مادرید قصد دارد فصل بعد نام اشرف حکیمی، مدافع مراکشی اش به صورت قرضی در دورتموند بازی می کند را نیز در لیست قرار دهد و به همین دلیل بعید است اودریوزولا فصل آینده نیز در برنابئو ماندنی باشد.

دیدگاه‌ها