کد خبر : 1681596 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 09:40 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

فن‌دایک بدون شک بهترین مدافع دنیا است

نیکلاس سوله، دفاع وسط آلمانی بایرن مونیخ می‌گوید همتای هلندی‌اش ویرژیل فن‌دایک بهترین مدافع دنیا است.

فن‌دایک بدون شک بهترین مدافع دنیا است

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس سوله، دفاع وسط تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ از هم‌پست هلندی‌اش ویرژیل فن‌دایک به عنوان بهترین مدافع دنیا یاد کرده و می‌گوید امیدوار است بتواند در آینده همچون فن‌دایک موفق شده و بدرخشد.

 

1494072

 

فن‌دایک 28ساله در ژانویه 2018 از ساوتهمپتون به لیورپول منتقل شده و عنوان گران‌ترین مدافع دنیا را به خود اختصاص داد. او در این مدت نقش مهمی در اوجگیری لیورپول یورگن کلوپ بازی کرده. او علاوه بر درخشش با پیراهن لیورپول، کاپیتان تیم ملی هلند است و سال گذشته در جوایز توپ طلا بعد از لیونل مسی به عنوان دومین بازیکن برتر دنیا انتخاب شده است.

 

نیکلاس سوله می‌گوید شکی نیست که فن‌دایک بهترین مدافع دنیا است و او امید دارد که بتواند خود را به سطح او برساند. او در این باره گفت:" ویرژیل فن‌دایک در 27سالگی به لیورپول رفت و توانست خود را به عنوان بهترین مدافع دنیا مطرح کند. او حالا درحالیکه نزدیک به 30 سال سن دارد بهترین مدافع دنیا است".

 

1494074

 

مدافع 24ساله بایرن مونیخ در ادامه گفت:" یک دفاع وسط در نیمه دوم بیست سالگی، در اوج قرار می‌گیرد. وقتی می‌گویند من هم یکی از بهترین دفاع وسطهای دنیا هستم برایم خیلی خوشحال‌کننده است. من این را هدف خودم می‌دانم. من به تلاش و سخت‌کوشی ادامه می‌دهم و می‌دانم تبدیل شدن به یکی از بهترین دفاع وسطهای دنیا فقط و فقط به خودم بستگی دارد".

 

دیدگاه‌ها