کد خبر : 1681690 | 13 اردیبهشت 1399 ساعت 17:35 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل و چراغ سبز به بازی در لیگ آمریکا

ستاره ولزی رئال شاید سال های پایانی فوتبالش را در لیگ آمریکا پشت سر بگذارد.

گرت بیل و چراغ سبز به بازی در لیگ آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال باعث ضرر و زیان اقتصادی زیادی به تیم های لالیگا شده است و برخی مجبور به کاهش دستمزد بازیکنان شان شده اند. این شرایط باشگاه ها را مجبور به فروش بازیکنانی خواهد کرد که دستمزد بالایی دریافت می کنند. در رئال شاید گرت بیل در فهرست فروش قرار بگیرد.

 

 

1486131

 

 

بیل فصل جاری با تنها دو پاس گل و سه گل در تمام رقابت ها، زیدان و هواداران رئال را مایوس کرده است. ستاره ولزی در ششمین فصل حضورش در رئال مادرید، با 4 مصدومیت مواجه شده و تنها در 18 بازی رئال حاضر بوده است. او دومین بازیکن گران قیمت رئال است در حالی که تنها 1000 دقیقه در فصل جاری به میدان رفته است.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی باشگاه رئال خواهان فروش بیل در تابستان پیش رو است. ستاره ولزی سال گذشته چیزی تا پیوستن به یک باشگاه چینی فاصله نداشت اما در نهایت ماندنی شد.

 

 

1484855

 

 

او در مصاحبه جدید خود، از حضور در لیگ حرفه ای ایالات متحده(MLS) استقبال کرد و گفت:« از لیگ آمریکا خوشم می آید. ام ال اس لیگی است که سال به سال پیشرفت می کند و بهتر شده است. 

از حیث کیفیت بازیکنان و نیز امکانات و ورزشگاه ها، لیگ آمریکا در شرایط مطلوبی به سر می برد. خیلی از بازیکنان در حال حاضر علاقه مند به بازی در این لیگ هستند. قطعا دوست دارم روزی در ام ال اس بازی کنم. همیشه از رفتن به لوس آنجلس به هنگام تعطیلات استقبال کرده ام. علاوه بر این، آنجا گلف هم بازی می کنم.»

 

دیدگاه‌ها