کد خبر : 1681787 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:20 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

کاناوارو: پیرلو اصلا آرام و سر به راه نبود!

فابیو کاناوارو هم‌تیمی آندره‌آ پیرلو در تیم ملی ایتالیا می‌گوید پیرلو بر خلاف ظاهر آرام و خونسردش، شخصیتی شیطان داشته و فوتبالیست سر به راهی نبوده.

کاناوارو: پیرلو اصلا آرام و سر به راه نبود!

به گزارش "ورزش سه"، فابیو کاناوارو، اسطوره فوتبال ایتالیا در جریان یک گفتگو درباره هم‌بازی‌اش در تیم ملی این کشور، آندره‌آ پیرلو می‌گوید پیرلو بر خلاف آنچه همه تصور می‌کنند بازیکنی آرام، سر به راه و خونسرد نبوده بلکه شخصیتی شیطان داشته و سر به راه بودن صفتی است که به او نمی‌چسبد.

 

1494271

 

پیرلو و کاناوارو با اینکه هر دو در دوران فوتبالی‌شان در دو باشگاه اینتر و یوونتوس بازی کرده‌اند ولی در رده باشگاهی هرگز هم‌تیمی نبودند. ولی این دو ستاره بزرگ فوتبال ایتالیا در تیم ملی بارها در کنار هم بازی کردند و مجموع بازی‌های ملی این دو به بیشتر از 100 بازی می‌رسد. مهمترین افتخار این دو بدون شک قهرمانی جام جهانی 2006 با پیراهن لاجوردی ایتالیا است.

 

1494270

 

کاناوارو حالا در یک گفتگو درباره همبازی سابقش پیرلو می‌گوید بر خلاف تصور عمومی که پیرلو را فوتبالیستی سر به راه و مودب می‌داند، او شخصیتی شیطان داشته و توصیفش به عنوان یک فوتبالیست آرام و سر به زیر توصیف درستی نیست. کاناوارو در این باره گفت:" پیرلو اصلا سر به راه نیست. فکر کنم اجازه داشته باشم این را بگویم! آندره‌آ خیلی هم حاضرجواب و بامزه و شوخ‌طبع است. او یک عالمه جوک عالی بلد است و آنطور که به نظر می‌رسد آرام و سر به زیر نیست. وقتی در کنار او هستید واقعا به شما خوش می‌گذرد".

 

 

دیدگاه‌ها