کد خبر : 1681825 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 15:26 | 36.3K بازدید | 1 دیدگاه

لوئیس فیگو:

به رئال رفتم چون در بارسا قدرم را نمی دانستند

لوئیس فیگو ستاره پرتغالی سابق دنیای فوتبال در مورد دلیل جدایی اش از بارسا و انتقال به رئال صحبت کرد.

به رئال رفتم چون در بارسا قدرم را نمی دانستند

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو تابستان سال 2000 بود که در انتقالی باورنکردنی از بارسا راهی رئال مادرید شد تا رسما پروژه کهکشانی شدن مادریدی ها کلید بخورد. ستاره پرتغالی کاپیتان بارسا بود و کسی باور نداشت که او به رئال رفته است. فیگو به دلیل اختلاف با رئیس وقت باشگاه بارسلونا تصمیم به جدایی گرفت و با پیشنهاد فلورنتینو پرز، پیراهن سپید را به تن کرد.

او در دوران حضورش در رئال هر بار در نوکمپ بازی کرد، با آماج خشم هواداران بارسا روبرو شد. بدترین اعتراضات به او را در نوامبر 2002 شاهد بودیم. جایی که به طرف او کله خوک نیز پرتاب شد.

 

 

1494322

 

 

فیگو شب گذشته در گفت و گوی زنده اینستاگرامی با فابیو کاناوارو و در مورد دلیل پیوستنش به رئال گفت:« تصمیم واقعا سخت و مهمی بود. باید تیمی را ترک می کردم که هوادارانش عاشقم بودند ولی وقتی سران باشگاه قدرتان را نمی دانند و پیشنهادی از سایر تیم ها دریافت می کنید، به آن فکر خواهید کرد. باشگاه های بزرگ، از بسیاری جهات شبیه هم هستند و تفاوت شان در افرادی است که بر مسند کار قرار دارند و باشگاه را اداره می کنند.

 

 

1397531

 

 

زمانی به رئال رفتم که باشگاه یک تغییر مدیریتی بزرگ را تجربه می کرد و فلورنتینو پرز، تازه رئیس باشگاه شده بود. در ابتدا کار آسان نبود چرا که همه چیز برایم متفاوت بود ولی استقبال بازیکنان و کادر فنی از من بسیار خوب بود و کمک کردند تا خیلی زود خودم را با شرایط رئال وفق بدهم.»

 

 

Figo: “I played with a lot of great players, but I would always ...

 

 

فیگو در مورد بهترین فوتبالیستی که کنارش بازی کرده، گفت:« با ستاره های بزرگی هم تیمی بودم. رونالدو نازاریو، زیدان، ریوالدو، استویچکوف، گواردیولا، هیه رو، ورون و .... ولی ترجیح می دهم از رائول گونزالس نام ببرم. رائول همیشه برای گلزنی آماده بود و از نظر من، یک ذهن برنده داشت. با همین ذهنیت هم به افتخارات بزرگی دست یافت. او می دانست چطور در زمین حرکت کند و چطور کار را تمام کند. رائول نقطه قوت به خصوصی نداشت اما تمام ویژگی های بزرگ یک فوتبالیست را در او می دیدید.»

 

 

دیدگاه‌ها