کد خبر : 1681878 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 18:50 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی:

شاید بازیکنان ناشناخته را به تیم ملی دعوت کنم

روبرتو مانچینی به کیفیت بازیکن بیشترین اهمیت را می دهد و سن و سال برای او در اولویت قرار ندارد.

شاید بازیکنان ناشناخته را به تیم ملی دعوت کنم

به گزارش "ورزش سه"، برای روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا، سن بازیکن اهمیتی ندارد.

 ایتالیا با مانچینی به دنبال نوسازی و تغییرات گسترده در ترکیب است و او می گوید که حتی حاضر است از بازیکنانی که هنوز به تیم بزرگسالان و سطح حرفه ای نرسیده اند نیز دعوت کند.

 

 

1442748

 

 

مانچینی در یک سخنرانی تصویری برای بازیکنان تیم های پایه بولونیا گفت:« به همه بازیکنان جوان می گویم که با جدیت تلاش کنند. اگر کیفیت فنی و شخصیت حرفه ای داشته باشید آماده ام تا شما را دعوت کنم؛ حتی اگر به رده بزرگسالان نرسیده باشید هم ممکن است شما را دعوت کنم.

در کادر فنی من افرادی هستند که بازیکنان تیم های پایه را دنبال می کنند و اگر چشم آنها شما را بگیرد، آماده ام تا شما را در لیست قرار بدهم. برای من سن اهمیتی ندارد بلکه تکنیک و شخصیت مهم هستند.

وقتی 16 سال و نیم سن داشتم، با همین تفکر کارم را در بولونیا شروع کردم. خوشبختانه افرادی وجود داشتند که به من اعتماد کردند و من هم سعی می کنم در همان قدر حامی شما باشم. باید به بازیکنان جوان فرصت بدهیم، باید اجازه بدهیم که آنها بازی کنند و مرتکب اشتباه شوند.»

 

 

1469818

 

 

مانچینی سپتامبر 2018 زمانی که نیکولا زانیولو(ستاره کنونی رم) هنوز در لیگ ایتالیا بازی نکرده بود، او را در لیستش قرار داد.

مانچینی در این باره توضیح داد:« آن یک اتفاق نبود، زانیولو را در مراحل پایانی یوروی زیر 19 سال دیدم و تصمیم گرفتم که او را در لیست قرار بدهم»

دیدگاه‌ها