کد خبر : 1681890 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 19:43 | 22.1K بازدید | 1 دیدگاه

از ۱۰ میلیون دلار تا ۱۳ دلار

توفیقی: آنقدر بدبخت نیستیم از کلاهبردار کمک بخواهیم

معاون سابق استقلال در مورد واریز فیش جعلی به حساب سرور جپاروف توضیح داد.

توفیقی: آنقدر بدبخت نیستیم از کلاهبردار کمک بخواهیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از رادیو ایران، پندار توفیقی در این باره گفت: آن زمان ما برتر باقی مانده طلب جباروف و پول فصل بعدش ١٣۴ هزار دلار مربوط خواستیم که قرار بود بخشی از آن را یکی از افراد کنار باشگاه تامین کند. در آن زمان یک هوادار به من گفت که کسی در خارج از ایران هست که حاضر است این پول را بدهد. 

 

او ادامه داد: من با این فرد حرف زدم او گفت من می خواهم استقلال را بخرم و حساب بدهید ١٠ میلیون دلار پول بدهم، من گفتم تو علی الحساب ١٣۴ هزار دلار پول جباروف را بده و مستقیم به حساب خودش پول را بریز، به سرور هم موضوع را اصلا نگفتم. ‌

 

وی افزود: من به او گفتم تا پول واریز نشده در فضای مجازی حرفی نزن ولی شروع کرد برای خودش تبلیغ کردن. یک هفته پول به حساب جباروف واریز نشد و من مدام با این فرد در مورد کدهای بانکی صحبت می کردم، آدرس بانکی هم که می داد فیک بود. بعد از یک هفته این فرد گفت پول واریز شده است.

 

معاون سابق استقلال در مورد برخورد جباروف گفت: بعد از این اتفاق من از سرور پرسیدم آیا پولی به حساب تو واریز شده است، پرسید چقدر من نگفتم. رفت و جواب داد که ١٣ دلار به حساب من آمده و گفت آیا من را دست انداخته ای؟ گفتم چیز خاصی نیست و این را یک هوادار واریز کرده است.

 

توفیقی می گوید در زمان فتحی هم این اتفاق افتاده بود: بعد از من دوستان به آقای فتحی وصل شدند و دو فیش جعلی ١۵ هزار دلاری هم برای ایشان فرستاده بودند.

 

معاون سابق استقلال در مورد واریز پول جعلی به حساب میلیچ و دیاباته هم گفت: همان موقع که این خبر را دیدم به مشاوران آقای سعادتمند گفتم این فرد کلاه بردار است و به امیر سلطانی هم همین را گفتم. گفتم این فردا وضع خوبی ندارد و استقلال هنوز آنقدر بیچاره نشده که از هرکسی کمک بگیرد.

دیدگاه‌ها