کد خبر : 1681903 | 14 اردیبهشت 1399 ساعت 20:27 | 15.9K بازدید | 1 دیدگاه

ویلیان:

ژوزه مورینیو بهترین مربی من بوده است

ویلیان، وینگر برزیلی چلسی برای حضور در یکی از دو تیم تاتنهام و یا آرسنال چراغ سبز نشان داد.

ژوزه مورینیو بهترین مربی من بوده است

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان بعد از پشت سر گذاشتن ۷ فصل فوق العاده در استمفورد بریج حالا در آستانه جدایی از چلسی قرار گرفته است چرا که قرارداد او در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و‌ از سمت دو طرف نیز هیچ تمایلی برای تمدید قرارداد وجود ندارد.

 

 

1489289

 

 

عدم توافق وینگر برزیلی با باشگاه چلسی برای تمدید قرارداد در حالی است که دو طرف مذاکراتی نیز انجام دادند اما بر سر مدت زمان قرارداد توافق حاصل نشد تا ویلیان نهایتاً بعد از ۷ سال تصمیم به ترک استمفوردبریج بگیرد.

 

بر اساس گزارش ها به نظر می رسد که دو باشگاه آرسنال و چلسی به شدت شرایط جذب ویلیان را دنبال می‌کنند. این در حالی است که لیورپول و نیوکاسل نیز به جذب این وینگر برزیلی علاقه نشان داده اند. ستاره برزیلی و حالا در واکنش به سوالی مبنی بر احتمال ماندن در شهر لندن گفت: " من لندن را دوست دارم و در مورد خانواده ام نیز این موضوع وجود دارد. با این حال، این سوالی است که هنوز جوابش را نمی دانم. این که حتی در چلسی بمانم، به یک تیم لندنی دیگر برویم و یا اصلاً انگلیس را ترک کنم."

 

ویلیان درباره ژوزه مورینیو نیز گفت: " من از هر یک از مربیانم چیزهایی یاد گرفته ام اما درباره مورینیو این موضوع بیشتر بوده است. او به پتانسیل من اعتماد داشت ، فوتبال من را دوست داشت ، به من اعتماد به نفس کامل داد تا بازی کنم. او بهترین مربی است که من با آنها کار کردم. "

 

 

دیدگاه‌ها