کد خبر : 1681942 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:18 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

فلاحت‌زاده: وزارت ورزش بدهی‌های استقلال را صاف کند

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید سرمربی تیم باید پل ارتباطی میان بازیکن و مدیرعامل باشد و نباید اعتراضی به طور مستقیم صورت بگیرد.

فلاحت‌زاده: وزارت ورزش بدهی‌های استقلال را صاف کند

به گزارش ''ورزش سه''، فرشاد فلاحت‌زاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت و تغییرات اخیر این تیم گفت:‌ متاسفانه تغییرات آنقدر زیاد بوده که یک کادر مدیریتی وقتی خواست به تیم بیاید، بعد از مدت کوتاهی از باشگاه می‌رود. یک مدیرعامل باید باقدرت و با ارتباطات بالایی باشد و بتواند امکانات خوب از وزیر بگیرد، او باید بتواند به بهترین شکل بدهی‌ها را صاف کند و پرداختی‌های بازیکنان را بدهد. اینکه فیش‌های جعلی درباره بازیکنان خارجی تیم منتشر شود،‌ زیبنده یک باشگاه نیست.

 

او ادامه داد:‌ به نظر من وزارت ورزش باید ورود کند و  بدهی‌های باشگاه را صاف کنند. و بعد از آن با انتخاب یک مدیرعامل، نظارت ویژه‌ای روی باشگاه داشته باشند اینکه دوباره بخواهیم وام و قرض بگیریم، اتفاقی خوبی نخواهد بود. بحث خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم بعید است. چون این دو تیم مردمی و وابسته دولت است.

 

فلاحت زاده درباره احمد سعادتمند خاطرنشان کرد: من شناختی روی ایشان ندارم. من یک بار هم پایم را در باشگاه نگذاشتم. بعضی‌ها به باشگاه می‌آیند تا مربی جوانان و امید ویا سرپرست تیم بشوند. من به باشگاه نرفتم چون ناعدالت‌هایی در باشگاه دیدم که باعث شد خودم را از باشگاه جدا کنم. من شنیدم که سعادتمند آدم خوبی است. خدا کند مشاوران خوبی در کنارش باشند تا استقلال از این بحران خارج شود.

 

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره انتشار اخباری مبنی بر اختلاف بازیکنان و کادرفنی با مدیریت باشگاه استقلال گفت: ارتباط مدیرعامل با سرمربی است. بازیکنان نباید به طور مستقیم کاری انجام دهند. آن‌ها باید به سرمربی بگوید و سرمربی یک تیم باید پل ارتباطی میان بازیکنان و مدیرعامل باشد. فرهاد مجیدی در حال حاضر  اولین سال مربی‌گری‌اش است و باید یک مدیرعامل قوی از کادر او حمایت کند که با سیاست و تدابیر ویژه بتواند روزهای خوبی را برای استقلال به ارمغان بیاورد.

 

او در پاسخ به این سوال که آینده استقلال را چطور می‌بیند، اظهار کرد:‌ آینده تیم استقلال زمان استراماچونی خیلی خوب بود. فرهاد مجیدی هم بازیکن بزرگی است و میان هواداران محبوبیت زیادی دارد. حضور آقای نامجو مطلق موجب شده روند رو به رشدی در تیم وجود داشته باشد. در حال حاضر چند بازیکن این تیم هم از مصدومیت خارج شده است. این مسائل به این بستگی دارد که اختلافات کنار گذاشته شود و مدیرعامل بتواند حمایت کند.

 

فلاحت‌زاده در پایان گفت: حضور پیشکسوتان که مثبت اندیش باشند، می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. بعضی دنبال این هستند با یک سری حرف‌ها خودشان را مطرح کنند. آقای روشن شاید زبانش تند باشد اما واقعیت را می‌گوید. باید از این واقعیت‌ها درس گرفت. ما هم نمی‌خواهیم اتفاق بدی برای استقلال بیفتد. اگر ایرادی هست باید جلساتی با پیشکسوتان برگزار شود تا نقطه نظرات به اشتراک برسد تا استقلال به موفقیت برسد.

دیدگاه‌ها