کد خبر : 1682023 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 14:45 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

فیگو: مانچینی بیش ار هر کسی من را تحقیر کرد

لوئیس فیگو ستاره پرتغالی سابق بارسا، رئال و اینتر، روبرتو مانچینی را بدترین مربی دوران فوتبالش می داند.

فیگو: مانچینی بیش ار هر کسی من را تحقیر کرد

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس فیگو سال 2005 بود که پس از پنج فصل بازی برای رئال مادرید، راهی اینترمیلان شد.  فیگو بین 2005 تا 2008 زیر نظر روبرتو مانچینی برای اینتر بازی کرد و با این تیم به چند عنوان قهرمانی سری آ نیز دست یافت. او اما از کار زیر نظر مانچیننی به عنوان بدترین تجربه فوتبالی اش یاد کرد.

فیگو در گفت و گوی زنده اینستاگرامی با فابیو کاناوارو، بازی برای اینتر را یک افتخار برای خودش عنوان کرد ولی به انتقاد از سرمربی سابقش پرداخت.

 

 

1494469

 

 

فیگو گفت:« در ابتدا بازی برای اینتر، یک تجربه خوب و مثبت بود ولی سپس به خاظر مانچینی، همه چیز بد و بدتر شد. از لحاظ انسانی تجربه واقعا بد و تحقیرآمیزی با او داشتم. مانچینی شاید بیش از هر کسی من را تحقیر کرد و از کار با او در اینتر زجر کشیدم.»

 

 

فیگو ادامه داد:« 20 ساله نبودم و 34 یا 35 سال داشتم. شرایطی را تجربه کردم که نباید تجربه می کردم. منظور من کم بازی کردن در اینتر نبود چرا که می دانستم از لحاظ سنی امکان اینکه همیشه فیکس باشم، نبود ولی وقتی 85 دقیقه گرم می کردم و در چند دقیقه پایانی من را به زمین می فرستاد، یک نوع تحقیر برای من بود. آن وضعیت اصلا طبیعی نبود. مانچینی به من بی احترامی می کرد ولی بازیکن حرفه ای بودم و می پذیرفتم؛ هرچند هرگز رابطه ما به خوبی روزهای ابتدایی نشد.»

 

 

Figo shares about life at Madrid and why he moved to Inter ...

دیدگاه‌ها