کد خبر : 1682065 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 17:48 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول و اصرار ادامه دار برای جذب مهاجم آلمانی

به نظر می‌رسد که باشگاه لیورپول قصد دارد هر طور که شده تیمو ورنر را از لایپزیش جذب کند.

لیورپول و اصرار ادامه دار برای جذب مهاجم آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم آلمانی لایپزیش یعنی تیمو ورنر یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال اروپا در فصل جاری رقابت ها بوده است. این ستاره جوان در ۲۵ بازی این فصل بوندسلیگا آمار خارق‌العاده ۲۱ گل و ۷ پاس گل را برای تیم آلمانی به ثبت رسانده است. آمار ورنر در لیگ قهرمانان اروپا نیز خیره کننده بوده چرا که او در این رقابت نیز چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرده است.

 

طی یکی، دو فصل اخیر همواره بحث جدایی تیم ورنر از لایپزیک مطرح بوده اما حالا این موضوع به اوج خود رسیده است. گفته می‌شود که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول یکی از بزرگترین علاقه مندان به سبک بازی ورنر به حساب می آید و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را برای تیمش جذب کند.

 

 

1494075

 

 

از طرف دیگر تیمو ورنر نیز اخیراً در یک مصاحبه تایید کرد که علاقه او به بازی در خارج از آلمان است تا به نوعی شایعات حضورش در بایرن‌مونیخ را تکذیب کرده باشد. حالا و در همین رابطه ایندیپندنت مدعی شده که باشگاه لیورپول بازهم به تلاش خود برای جذب ورن ادامه می دهد و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را در نقل و انتقالات پیش رو جذب کند. این باشگاه انگلیسی همچنین معتقد است که آنها به جذب ورنر بسیار نزدیک هستند.

دیدگاه‌ها