کد خبر : 1682074 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:13 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب یوردی آلبا از یوونتوس می آید؟

این احتمال وجود دارد که بارسلونا مدافع چپ یوونتوس یعنی ماتیا دی شیلیو را به خدمت بگیرد.

رقیب یوردی آلبا از یوونتوس می آید؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا طی سالیان اخیر همواره به دنبال جذب یک جانشین مطمئن و به نوعی چالشی برای مدافع چپ خود یعنی یوردی آلبا بوده است. این تیم کاتالانی در تابستان گذشته جونیور فریپو را از بتیس جذب کرد اما این بازیکن هم نتوانسته در حد و اندازه های بلوگرانا ظاهر شود.

 

طی روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال انجام معاوضه بازیکن بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس مطرح بوده است تا جایی که حتی مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی یعنی فابیو پاراتیچی مذاکرات بین آنها و بارسلونا را برای معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو تایید کرد.

 

 

1447975

 

 

حالا و در همین رابطه موندو دیپورتیوو مدعی شده که یکی دیگر از بازیکنان یوونتوس نیز به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است. بر اساس ادعای منبع کاتالانی این احتمال وجود دارد که ماتیا دی شیلیو در نقل و انتقالات آینده یوونتوس را ترک کند و راهی نوکمپ شود. این مدافع چپ ۲۷ ساله و ایتالیایی در این فصل کمتر به کار گرفته شده و به نظر می‌رسد که مائوریتزیو ساری اعتقاد چندانی به این بازیکن نداشته باشد. از طرف دیگر او می تواند یک گزینه نسبتاً مناسب برای رقابت با یوردی آلبا در سمت چپ خط دفاعی بارسا باشد.

دیدگاه‌ها