کد خبر : 1682077 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:14 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره منچستر: عاشق بازی های اینیستا بودم

برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد از سبک بازی آندرس اینیستا الهام می گیرد.

ستاره منچستر: عاشق بازی های اینیستا بودم

به گزارش "ورزش سه"، عملیات نقل و انتقالاتی بسیار طولانی یونایتد نهایتاً در زمستان به سرانجام رسید و برونو فرناندز با قراردادی به ارزش 55+ 25 میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست.

شیاطین سرخ مطمئن بودند که ستاره پرتغالی می تواند تاثیر شگرفی بر عملکرد آن ها بگذرد و همین اتفاق نیز رخ داد و برونو فرناندز توانست به خوبی جای خالی پل پوگبای مصدوم را پر کند. او تا پیش از تعطیلی لیگ برتر، دو گل زد و سه پاس گل نیز به هم تیمی هایش داد.

ستاره پرتغالی می‌گوید از آندرس اینیستا، هافبک پیشین بارسلونا در بازی‌هایش الهام گرفته است.

 

 

1486168

 

 

برونو در این رابطه گفت:« یکی از بازیکنانی که تماشای بازی‌هایش را دوست داشتم و بازی‌های او را دنبال می‌کردم، اینیستا بود، بازیکنی که ترکیبی از هافبک نفوذی و مهاجم دوم بود، درست همان پستی که من می‌توانم بهتر بازی کنم.

اینیستا همیشه دوست داشت که توپ را در اختیار داشته باشد و ریسک کند. به نظرم او یکی از بهترین بازیکنان جهان بود. به شخصه واقعاً متعجب شدم که چرا او بدون کسب توپ طلا دوران حرفه‌ای‌اش را به پایان برد. درک این موضوع برایم سخت است، با توجه به اینکه اینیستا در دوران بازیگری‌اش به همه چیز رسید. »

 

 

1491309

 

 

رونالدینیو و کریستیانو :« بازیکنان زیادی بوده‌اند که دوست داشتم بازی‌شان را ببینم، برای مثال زمانی که کوچک‌تر بودم، بازی‌ رونالدینیو را دوست داشتم. فکر می‌کنم همه بازی‌های او را دوست داشتند و دوست خواهند داشت. از دید من رونالدینیو بازیکنی است که ظرفیت این را دارد که با بازی‌هایش شما را ساعت‌ها جلوی تلویزیون میخکوب کند و این به خاطر انرژی و شادی است که او داشت.

در سال‌های اولیه رونالدینیو بازیکن مورد علاقه‌ام بود و پس از آن کریستیانو رونالدو. همان‌طور که قبلاً گفته‌ام به‌عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای، کریس بهترین گزینه برای الگو گرفتن است.»

 

 

1486167

دیدگاه‌ها