کد خبر : 1682083 | 15 اردیبهشت 1399 ساعت 18:38 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ کابوس هواداران لیورپول به آنفیلد برمی‌گردد

لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی قرارداد خود را با باشگاه بشیکتاش فسخ کرد.

رسمی؛ کابوس هواداران لیورپول به آنفیلد برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، در نقل و انتقالات تابستانی بود که لوریس کاریوس به شکل قرضی از لیورپول جدا شد و با عقد قراردادی دو ساله به سوپر لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش پیوست تا شاید بتواند روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد و بعد از اتمام قراردادش با انگیزه‌ای مضاعف به آنفیلد بازگردد.

 

اوضاع برای دروازه‌بان آلمانی در بشیکتاش نیز به خوبی پیش نرفت و او چند اشتباه عجیب و غریب نیز در لباس این تیم ترکیه ای انجام داد. درست مثل همان اشتباهاتی که در لیورپول مرتکب شده بود که اوج آن فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ باز می گشت؛ جایی که او با دو اشتباه مرگبار منجر به شکست لیورپول مقابل رئال مادرید شد تا این تیم از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند.

 

 

1491085

 

 

عملکرد ناامید کننده کاریوس در ترکیب بشیکتاش باعث شد که خیلی زود راه این دروازه‌بان آلمانی و باشگاه ترکیه ای از یکدیگر جدا شود چرا که دقایقی پیش مشخص شد که او قرارداد خود را با بشیکتاش فسخ کرد و به این ترتیب باید به لیورپول بازگردد.

 

با این حال باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه لیورپول به این موضوع چه خواهد بود و آیا آن ها کاریوس را برای فصل بعد حفظ خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها