کد خبر : 1682149 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:00 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی: مسی تا 40سالگی فوتبال بازی می‌کند

ژاوی اسطوره بارسلونا می‌گوید لیونل مسی تا 40سالگی بازنشسته نخواهد شد و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر خواهد درخشید.

ژاوی: مسی تا 40سالگی فوتبال بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی اسطوره باشگاه بارسلونا که سالها در این تیم با لیونل مسی همبازی بوده می‌گوید ابرستاره آرژانتینی تا 40سالگی با فوتبال خداحافظی نکرده و بازنشسته نخواهد شد.

 

1494583

 

مسی 32ساله که تا کنون شش بار برنده توپ طلا شده در فصل جاری هم با پیراهن بارسلونا درخشیده و تا پیش از تعلیق فوتبال به دلیل اپیدمی کرونا 24 گل برای این تیم به ثمر رسانده بود. گفته می‌شود مسی هرگز تا این اندازه برای موفقیت بارسا مهم نبوده و ژاوی می‌گوید او هنوز انرژی زیادی دارد و به این زودی‌ها نه از باشگاه بارسا و نه از تیم ملی کشورش خداحافظی نخواهد کرد.

 

ژاوی در یک لایو اینستاگرامی زنده با ساموئل اتوئو در این باره گفت:" مسی هنوز پنج تا هفت سال زمان دارد. مسی به خودش خوب می‌رسد و می‌تواند تا سی و هفت، سی و هشت سالگی و حتی تا 39سالگی به بازی کردن ادامه دهد. من شک ندارم که مسی در جام جهانی قطر بازی خواهد کرد".

 

1494582

 

ژاوی که به نظر می‌رسد امیدوار است در سالهای آینده به عنوان مربی مسی در باشگاه محبوبش فعالیت کند درباره مذاکرات چند ماه قبل باشگاه کاتالان با او گفت:" ماه ژانویه زمان مناسبی نبود. من با اریک آبیدال و اسکار گراو مذاکراتی داشتم و پیشنهاد بزرگی دریافت کردم ولی آن زمان برایم زمان مناسبی نبود. من به تجربه بیشتری نیاز دارم. مربی‌گری در بارسا رویای من است و دوست دارم یک روز این کار را بکنم. من این را بارها گفته‌ام".

 

 

دیدگاه‌ها