کد خبر : 1682163 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 10:50 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکرات جدی درباره ستاره آرژانتینی

شرط جدید واگذاری لائوتارو؛ 60 میلیون یورو+دو بازیکن

روزنامه کاتالان اسپورت مدعی است اینترمیلان به بارسلونا اعلام کرده برای واگذاری لائوتارو خواهان 60 میلیون یورو بعلاوه دو بازیکن این تیم است.

شرط جدید واگذاری لائوتارو؛ 60 میلیون یورو+دو بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا امروز صفحه اول خود را به لائوتارو مارتینز ، مهاجم آرژانتینی اینترمیلان که بارسلونا به شدت خواهان به خدمت گرفتن او است اختصاص داده و با اعلام خبری جدید و اختصاصی مدعی است اینتر به بارسلونا اعلام کرده در صورتی حاضر به واگذاری لائوتارو است که در ازای او 60 میلیون یورو پول نقد و دو بازیکن از بارسلونا دریافت کند.

 

1494606

 

اسپورت می‌گوید باشگاه اینترمیلان از تلاش برای حفظ لائوتارو به هر قیمتی دست برداشته و به این نتیجه رسیده که بهتر است با نبود او کنار بیاید. از سوی دیگر بارسلونا که در کنار نیمار، لائوتارو را یکی از گزینه‌های اصلی خود برای نقل و انتقالات تابستانی تعیین کرده، حاضر است برای نهایی کردن خرید او با باشگاه ایتالیایی پشت میز مذاکره بنشیند.

 

گزینه‌ها روی میز  مذاکره

به گزارش اسپورت، تیم آنتونیو کونته برای واگذاری لائوتارو مارتینز به چیزی کمتر از دریافت 60 میلیون یورو وجه نقد و دو بازیکن از بارسلونا رضایت نخواهد داد. البته اسپرت می‌گوید نام دو بازیکن مد نظر اینتر از اردوی بارسلونا هنوز مشخص نیست اما در گذشته از چند بازیکن فعلی بلوگرانا نام برده شده که این تیم با واگذاری آنها مشکلی نخواهد داشت. به خصوص آرتورو ویدال یکی از گزینه‌های اصلی به نظر می‌رسد چون هم بارسا تمایل زیادی به نگهداری‌اش ندارد و از طرف دیگر آنتونیو کونته به او بسیار علاقه‌مند است.

 

1494604

 

این در حالی است که طبق قرارداد لائوتارو با اینترمیلان، بند آزادسازی او 111میلیون یورو است ولی با توجه به بحران فعلی ناشی از اپیدمی کرونا، پرداخت چنین مبلغی از سوی بارسلونا غیرممکن است. به همین علت اینترمیلان راضی شده رقم درخواستی خود را به 60 میلیون یورو کاهش دهد و در عوض از بارسلونا بازیکن بگیرد. اسپورت مدعی است علت تغییر تصمیم اینتر، اطمینان از این بوده که لائوتارو واقعا دیگر مایل به باقی ماندن در این تیم نیست.

 

البته اسپورت می‌گوید برنامه‌های دولت اسپانیا برای نظارت دقیق‌تر بر نقل و انتقالات آتی فوتبالی هم در این تصمیم بی‌تاثیر نبوده. دولت اسپانیا قصد دارد در شرایط بحران اقتصادی ناشی از اپیدمی کووید19 بر بازار نقل و انتقالات نظارت دقیق‌تری داشته باشد و این بدون شک، پرداخت هزینه‌های سنگین از سوی باشگاه‌ها را دشوارتر می‌کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها