کد خبر : 1682177 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 12:17 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

معضل دورتموند در شروع دوباره بوندس‌لیگا

بر اساس اعلام روزنامه بیلد، مارکو رویس کاپیتان دورتموند به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اولین بازی‌های تیمش در شروع مجدد بوندس‌لیگا شرکت کند.

معضل دورتموند در شروع دوباره بوندس‌لیگا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه طبق برنامه اعلام شده در آلمان قرار است فصل جاری بوندس‌لیگا  که از زمان شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده بود از  همین ماه یعنی اردیبهشت‌ماه آغاز شود، روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید خبر بد برای هواداران دورتموند این است که مارکو رویس کاپیتان این تیم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در اولین بازی‌های تیمش حضور داشته باشد.

 

1494639

 

بر اساس گزارش بیلد، بوندس‌لیگا در تاریخی بین 25 اردیبهشت تا 2 خرداد ماه از سر گرفته خواهد شد ولی منابع نزدیک به باشگاه بوروسیا دورتموند اعلام کرده‌اند مصدومیت رویس تا آن زمان کامل درمان نخواهد شد و او نمی‌تواند در شروع مجدد فصل برای تیمش به میدان برود.

 

در حال حاضر حدود سه ماه است که رویس با این مصدومیت دست و پنجره نرم می‌کند. پیش از شروع اپیدمی کرونا هم او چند بازی دورتموند را از دست داده بود. رویس در بهمن‌ماه و در بازی مقابل وردربرمن مصدوم شده بود. البته بیلد می‌گوید رویس چهارده روز است که تمرینات انفرادی را آغاز کرده ولی تا رسیدن به شرایط مسابقه زمان زیادی نیاز دارد.

 

دیدگاه‌ها