کد خبر : 1682212 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 14:41 | 40.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساعت 15؛ تکلیف پرسپولیس مشخص می‌شود

جلسه‌ای که از دقایقی دیگر با حضور اعضای هیات مدیره در وزارت ورزش برگزار خواهد شد، تکلیف باشگاه پرسپولیس را مشخص خواهد کرد.

ساعت 15؛ تکلیف پرسپولیس مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، اعضای هیات مدیره با حضور در دفتر مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در خصوص سرنوشت اسپانسرینگ این باشگاه و همچنین مشکلات و پرونده‌های پیش روی سرخ‌ها به صحبت خواهند پرداخت.

 

در حالیکه به نظر می‌رسید کاهش نفرات هیات مدیره پرسپولیس در نهایت منجر به هماهنگی طرفین خواهد شد، جدایی ایرج عرب، مهدی محمدنبی و محمدحسن انصاریفر نیز نتوانسته این چالش بزرگ را حل کند و اکنون دو عضو کنونی با طرز تفکر جداگانه به دنبال پیشبرد اهداف خود در باشگاه هستند.

 

موضوعی که امروز در جلسه با وزیر ورزش که از ساعت 15 آغاز خواهد شد تکلیف آن یکسره می‌شود. مهرداد هاشمی با شکل دادن پروپزال شرکت ریحان فیلم و با دست پر نزد وزیر خواهد رفت و رسول پناه نیز با مشورت‌هایی که با کارگزار آتیه پرداز داشته و همچنین مذاکره با شرکت پیشکسوتان به دنبال حل ماجرای مشکلات مالی و نظر نهایی سلطانی‌فر خواهد بود.

 

خروجی جلسه امروز می‌تواند منتهی به انتخاب اسپانسر قطعی این باشگاه و همچنین احتمالا جدایی یک عضو از هیات مدیره کنونی تلقی شود و باید در انتظار پایان این جلسه ماند.

دیدگاه‌ها