کد خبر : 1682222 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 15:43 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

ناپولی و رد شانس خرید دو بازیکن بارسلونا

ناپولی شانس خرید ساموئل اومیتی و جونیور فیرپو از ناپولی را رد کرده است.

ناپولی و رد شانس خرید دو بازیکن بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد  بروز مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا برنامه های نقل و انتقالاتی تیم های اروپایی را تغییر داده و نشریات ایتالیایی مدعی شدند باشگاه بارسلونا دو بازیکن ازاد خود ساموئل اومیتی و جونیور فیرپو را به ناپولی پیشنهاد داده است، اما باشگاه ایتالیایی علاقه ای به خرید آنها نشان نداده است.

 

1468109

 

البته ناپولی در ابتدا به خرید این دو بازیکن ابراز علاقه کرده، اما دستمزد 5 میلیون یورو جونیور فیرپو و 8 میلیون یورویی ساموئل اومتیتی، تیم ناپلی را از خرید این دو نفر منصرف ساخته است. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی کالیدو کولیبالی از ناپولی و احتمال انتقال او به منچستریونایتد شنیده شده و این باشگاه اومتیتی را به عنوان جانشین کولیبالی در نظر گرفته بود.

 

بارسلونا برای بهبود شرایط مالی خود و البته خرید بازیکنان جدید نیاز به فروش چند بازیکن دارد و به نظر می رسد نام اومتیتی و فیرپو در فهرست فروش این تیم قرار گرفته است. در هفته های اخیر نام چند تیم لیگ برتری از جمله چلسی و آرسنال برای خرید اومتیتی مطرح شده، اما دستمزد بالای این مدافع فرانسوی ممکن است آنها را از خرید این بازیکن منصرف سازد.

دیدگاه‌ها