کد خبر : 1682241 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:12 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ تمام نمی شد به جمع هشت تیم می رفتیم

شاکری: تهران را دوست نداریم، به سیرجان برگردیم

من اصلا از زندگی در تهران خوشم نمی آید. ای کاش شرایط جوری پیش می رفت تا بتوانیم تمرینات مان را در سیرجان برگزار کنیم.

شاکری: تهران را دوست نداریم، به سیرجان برگردیم

به گزارش "ورزش سه"، یونس شاکری را می توان یکی بهترین مهاجمان لیگ برتر در یکی دو سال اخیر دانست. او که پس از احیای خود در تیم شهرخودرو(پدیده) در نهایت از جمع مشهدی ها جدا شد و در فصل نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم گل گهر سیرجان شد تا دوران فوتبال خود را در استان کرمان ارائه دهد. شاکری از جمله بازیکنانی است که اصولا تن به مصاحبه نمی دهد اما در نهایت توانستیم برای دقایقی با او همکلام شویم. 

 

او در ابتدا درباره حضور ناگهانی خود در سیرجان و تیم گل گهر گفت: مسئله خاصی نبود وقتی پیشنهاد دادند گفتم می آیم تا تجربه ای را به دست بیاورم. البته من در حال حاضر به صورت قرضی به سیرجان آمدم چرا که با شهرخودرو قراردادی 3 ساله دارم. در شهرخودرو شرایط برای من سخت شده بود ولی در گل گهر آرامش دارم. اگر شرایطی پیش بیاید تا من تیمم را عوض کنم دوست دارم همینجا بمانم. 

 

 

1474566

 

 

مهاجم فعلی گل گهری ها درباره رابطه خود با دیگر مهاجم گفت: ما هم در لیگ برتر و هم در تیم گل گهر، مهاجمان بسیار خوبی داریم که همه ما بازیکنان جلو با یکدیگر رفاقت داریم و البته در کنار آن به رقابت هم می پردازیم تا بتوانیم شرایط بهتری برای خودمان به وجود بیاریم. 

 

او درباره وضعیت تمرینات تیم و حضور در تهران گفت: من اصلا زندگی در تهران خوشم نمی آید. ای کاش شرایط جوری پیش می رفت تا بتوانیم تمرینات مان را در سیرجان برگزار کنیم.

 

او درباره ادامه بازی های لیگ گفت: ما دربازی با تراکتور و مقابل آن تیم با آن همه هزینه در دقیقه ۸۷ گل خوردیم آیا حقمان مساوی نبود هر بازی که می گذشت برای کسب پیروزی به داخل زمین می رفتیم و مهم نبود که رقیب چه تیمی بود همان طور که دیدید استقلال را شکست دادیم اگر لیگ تعطیل نمی شد جز ۸ تیم برتر بودیم.

دیدگاه‌ها