کد خبر : 1682244 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 17:23 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

یک هفته است تمرینات گروهی 5 نفره را آغاز کردیم؛ 

مهدی‌خانی: آرزویم بازی در منچستریونایتد است

مهدی خانی هافبک مهاجم واراژدین از دوران قرنطینه در کرواسی می گوید و اینکه مسابقات در این کشور از تقریبا یک و نیم ماه دیگر آغاز خواهد شد.

مهدی‌خانی: آرزویم بازی در منچستریونایتد است

مهدی مهدی خانی بازیکن سابق تیم شهرخودرو که در ابتدای فصل جاری فوتبال اروپا به واراژدین پیوست، در رابطه با شرایط کرواسی در گفتگو با "ورزش سه" عنوان کرد: کرواسی از جمله کشورهایی است که خوب کرونا را مدیریت کرده و شرایط روز به روز بهتر می شود. شرایط قرنطینه در حال برداشتن است و از هفته بعد کافه ها و مراکز دیگر هم باز می شوند. اینجا یک ماه بعد از ایران کرونا آمد ولی ما یک ماه قبل ایران در قرنطینه بودیم. 


مهدی خانی با اشاره به اینکه هفته دوم تمرینات گروهی را پشت سر می گذارد، اضافه کرد: هفته دوم تمرینات گروهی ما است و از هفته قبل تمرینات گروهی شده بود. ولی به صورت کلی تمرین نمی کنیم و در قالب گروه های 5 نفره تمرین می کنیم و همچنان این روند ادامه دارد و فکر می کنم از هفته آینده می توانیم در قالب گروه های 10 نفره تمرین کنیم.


از مهدی خانی در رابطه با شیوه تمرینات در دوران قرنطینه پرسیدیم که او اینطور پاسخ داد: قبل از شروع تمرینات گروهی 5 نفره، برنامه می دادند. نزدیک یکماه قرنطینه بودیم. برنامه ها را می دادند و ما باید گزارش می دادیم و از هفته قبل هم تمرینات گروهی شروع شد.


او سپس در رابطه با تاریخ شروع مسابقات بیان کرد: الان که 5 می هستیم؛ تا آخر ماه می آماده سازی است و آنطور که گفته اند از اواسط ماه بعدی که ماه جون است، بازی های آغاز می شود.


وینگر فصل گذشته شهر خودرو در مورد حضورش در فوتبال اروپا و تیم واراژدین اینطور صحبت کرد: من سال قبل وارد فوتبال اروپا شدم و اینجا بالاخره فرهنگ متفاوتی دارد و همه چیز با ایران تفاوت دارد. سال اول حضورم در اروپا است. قبل از اینکه به تیم ملی امید بیایم خیلی بیشتر بازی می کردم ولی بعد از اینکه به بازی های تایلند رفتم، بدنسازی نیم فصل را از دست دادم  و مربی تیم عوض شده بود. ضمن اینکه مصدومیتی هم داشتم که خدا را شکر خوب شده ام و خوب تمرین می کنم. امیدوارم در 10 هفته باقی مانده اتفاقات خوبی بیفتد.

 

 

1431530

 


او  در مورد قراردادش گفت: من سال بعد هم قرارداد دارم. حالا باید ببینیم این 10 بازی چطور پیش می رود و بعد تصمیم می گیریم.


از مهدی خانی در رابطه با اتفاقات خوب و بد سال 1398 پرسیدیم که او در واکنش به این سوال عنوان کرد: اتفاق خوب همین بود که به فوتبال اروپا وارد شدم و فکر می کنم به آدم دیگری در اینجا تبدیل شده ام و اتفاق بد هم حذف شدن از تیم امید بود؛ با اینکه تیم خیلی خوبی بودیم و می توانستیم نتیجه بگیریم ولی نشد. سال 98 اما کلا سال خوبی برای مردم ایران نبود. کلی بلایای طبیعی و اتفاقات بد داشتیم و آخرش که کرونا آمد. امیدوارم حالا در سال جدید اتفاقات خوبی برای من و مردم رقم بخورد.


بازیکن تیم ملی امید ایران در مقدماتی المپیک توکیو 2020 در مورد حضور اسکوچیچ که اهل کرواسی است روی نیمکت تیم ملی اضافه کرد: خب اسکوچیچ خودش اهل کرواسی است و حتما مسابقات را دنبال می کند. خودش هم قبلا سرمربی ریکا بوده و قهرمانی آورده. ریکا الان هم رتبه دوم جدول را دارد. فکر می کنم در ایران هم نتایج خیلی خوبی گرفته و امیدوارم ایران را از این مرحله بالاتر برود و مطمئنم هر کسی هم که خوب باشد به اردوها دعوت می شود.  من هم تمام تلاشم را می کنم.


او در پاسخ به این سوال که آیا با صادق محرمی در ارتباط است، عنوان کرد: بله با صادق در ارتباطم. صحبت می کنیم و همدیگر را می بینیم. گاهی اوقات هم به رستوران می رویم.


آخرین سوال از مهدی خانی در رابطه با سقف آرزوهای فوتبالی اش بود و اینکه در خیالش چه رویاپردازی هایی می کند. وینگر سرعتی و قدرتی تیم واراژدین که از قدرت حفظ توپ بالایی هم برخوردار است، در واکنش به این سوال گفت: آرزویم این است که در منچستریونایتد بازی کنم.  بازی کردن در چند تیم مدعی لیگ جزیره و به خصوص منچستریونایتد که از اول یونایتدی بودم، همیشه آرزویم بوده است.

دیدگاه‌ها