کد خبر : 1682296 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 23:50 | 166.1K بازدید | 0 دیدگاه

انتقال لائوتارو و نیمار در گرو تصمیم سرمربی آرژانتینی؛

برنامه نقل و انتقالاتی بارسا در دستان پوچتینو!

به نظر می رسد که مائوریسیو پوچتینو می تواند نقش مهمی در نقل و انتقالات پیش روی بارسا ایفا کند.

برنامه نقل و انتقالاتی بارسا در دستان پوچتینو!

به گزارش "ورزش سه"، و به نقل از مارکا، این روزها صحبت های زیادی در رابطه با انتقال احتمالی لائوتارو مارتینز و نیمار به بارسلونا شنیده می شود؛ انتقال هایی که باشگاه کاتالانی برای عملی کردن آنها به بودجه زیادی احتیاج دارد.

 

 

1494468

 

 

در بحث بودجه فیلیپه کوتینیو نقش اساسی را ایفا می کند چراکه فروش او می تواند پول زیادی را به باشگاه بارسلونا تزریق کند زیرا آن ها به هیچ وجه حاضر نیستند که ستاره‌های برزیلی خود را با مبلغی کمتر از ۸۰ میلیون یورو به فروش برسانند.

 

موارد گفته شده به این معناست که مائوریسیو پوچتینو در تابستان امسال می‌توانند نقش مهمی را در برنامه نقل و انتقالاتی باشگاه بارسلونا ایفا کند. سرمربی آرژانتینی اصلی‌ترین گزینه سران نیوکاسل برای حضور روی نیمکت این تیم به حساب می‌‌آید. از طرفی این اعتقاد وجود دارد که او علاقه زیادی به فیلیپ کوتینیو دارد و در صورت حضور در نیوکاسل برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.

 

در صورت بازگشت فیلیپه کوتینیو به فوتبال انگلیس، این موضوع می تواند به بارسلونا در راه تامین بودجه برای نقل و انتقالات پیش رو کمک ویژه‌ای کند. این انتقال می تواند یک وضعیت برد-برد برای همه باشد. کوتینیو به لیگ برتر انگلیس که علاقه زیادی به آن دارد بر می گردد، پوچتینو بازیکن مورد علاقه اش را جذب می‌کند و بارسلونا نیز بودجه مورد نیاز خود را برای نقل و انتقالات تابستانی را به دست می‌آورد.

 

 

1494323

 

در حالی که پوچتینو پیش از این در تیم رقیب و همشهری باشگاه بارسلونا یعنی اسپانیول حضور داشته و بارها اعلام کرده که هیچ علاقه ای به حضور در بارسا ندارد اما حالا می تواند یک فرد کلیدی در بحث نقل و انتقالاتی بارسا باشد.

 

پوچتینو در اواسط فصل از سرمربیگری تاتنهام برکنار شد و جای خود را به ژوزه مورینیو داد‌. با این حال از آن زمان شایعات زیادی درباره مقصد آینده این سرمربی آرژانتینی مطرح شده است. حالا اما به نظر می رسد با خرید احتمالی باشگاه نیوکاسل توسط ولیعهد صعودی، پوچتینو در کنار ماسیمیلیانو آلگری گزینه اول سران این تیم خواهد بود.

 

 

 

1456515

دیدگاه‌ها