کد خبر : 1682300 | 16 اردیبهشت 1399 ساعت 23:12 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایزدپناه: خارجی‌های ما نمی‌توانند برگردند؛

شاهین از شروع مسابقات هراسی ندارد

مدیر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر می‌گوید این تیم مشکلی برای شروع رقابت های لیگ برتر ندارد و تابع تصمیم مسئولان است.

شاهین از شروع مسابقات هراسی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خداکرم ایزدپناه در خصوص تعطیلی بازی‌های لیگ برتر گفت: طی مکاتبه با سازمان لیگ، عنوان کردیم بحث جدول مطرح نیست و موضوع سلامتی جامعه است. ورزش را برای سلامتی انجام می‌دهیم. دریک مسابقه حداقل ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم درگیر هستند و باید رفت‌و‌آمدها در اتوبوس و هواپیما را درنظر داشته باشیم.

 

او ادامه داد: خدایی ناکرده وقتی یکی از این ۲۰۰ نفر ناقل کرونا باشد و یکی از اعضای خانواده‌هایشان مبتلا به این ویروس شود، تبعات زیادی خواهد داشت. ما هم تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم، اما نظر ما نیز جدا از مباحث جدولی این است که مسابقات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار نشود.

 

مدیر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر یادآور شد: سازمان لیگ هر ساله ۷۵ روز بین دو فصل فوتبالی فاصله در نظر می‌گیرد؛ الان حدود ۷۰ روز است که مسابقات تعطیل شده و با سه هفته تمرین کردن تیم‌ها، چطور می‌شود آماده بازی‌های فشرده شوند؟

 

ایزدپناه تصریح کرد: اگر بخواهند تنها سه هفته فرصت تمرین به تیم‌ها بدهند و لیگ را خیلی زود به پایان ببرند، علاوه بر ویروس کرونا، خطر آسیب دیدگی بازیکنان نیز وجود خواهد داشت. مسؤولان باید سلامتی ورزشکاران را نیز در نظر بگیرند.

 

 

1461755

 

 

او با تأکید بر اینکه ما هیچ ترسی از ادامه لیگ برتر نداریم، ابراز کرد: ما در نیم‌فصل دوم از نظر کسب امتیاز تنها یک رده از پرسپولیس پایین‌تر هستیم و موفق شدیم امتیازات زیادی بگیریم. واقعا سلامتی ورزشکاران برای ما اهمیت دارد.

 

مدیر تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در خصوص اینکه دو تیم پایین جدول بخاطر ترس از سقوط موافق تعطیلی لیگ برتر هستند، گفت: آن فصل که برق شیراز سقوط کرد، در نیم‌فصل اول صدرنشین بود ولی در دور برگشت نتایجی گرفت که به لیگ یک رفت. این مسائل در فوتبال وجود دارد، اما ما به فکر سلامتی مردم و جامعه هستیم. نظرمان هم تعطیلی لیگ برتر است.

 

ایزدپناه در خصوص اینکه در صورت ادامه مسابقات لیگ برتر، گرمای هوا نیز در بوشهر وجود خواهد داشت، اظهار کرد: دیروز ۲۳ مورد و امروز ۱۹ مورد مبتلا به کرونا در بوشهر داشتیم که در ماه‌های اخیر بی‌سابقه بوده است. دو روز است وضعیت کرونا در بوشهر روند صعود داشته و از طرف دیگر، گرمای تیر یا مردادماه در بوشهر، همه را اذیت می‌کند.

 

او با بیان اینکه نامه رسمی برای تعطیلی لیگ برتر به سازمان لیگ فرستادیم، ابراز کرد: اگر تمرینات ادامه پیدا کند، بازیکن گرجستانی ما نمی‌تواند به ایران بیاید چون می‌گوید ما حتی نمی‌توانیم از شهر خود خارج شویم، چه رسد به آنکه بخواهیم به ایران بیاییم. مربی ما می‌گوید نمی‌توانم از کرواسی خارج شوم؛ این مشکلات برای بازیکنان و مربیان خارجی ما وجود دارد.

دیدگاه‌ها