کد خبر : 1682326 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:41 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهادات اروپایی داشتم اما نشد

عمادرضا:الزورا نگذاشت که به میلان بروم

مهاجم مطرح و قدیمی تیم ملی عراق در مصاحبه ای اعلام کرده است که مسئولان باشگاه الزورا در مقطعی مانع از حضورش در سطح اول فوتبال اروپا شده اند.

عمادرضا:الزورا نگذاشت که به میلان بروم

به گزارش"ورزش سه" عمادرضا یکی از موفقترین مهاجمان خارجی حاضر در فوتبال ایران بوده است. او در لیگ برتر ششم به تیم فولاد خوزستان پیوست و پس از بازی های خوب به سپاهان رفت و 4 سال خوب را با این تیم داشت. او یک فصل از این تیم دور شد و به الزمالک مصر و سپس شاهین بوشهر رفت اما دوباره در لیگ یازدهم به سپاهان بازگشت. 


او فوتبالش را در سال 2014 و در سن 32 سالگی در الزورا عراق تمام کرد. مهاجم تیم ملی عراق که 101 بازی ملی انجام داده در مصاحبه ای که با رسانه های عراقی داشته به یک موضوع قدیمی پرداخته است. او گفته است که از باشگاه میلان پیشنهاد داده است اما الزورا عراق به بهانه اینکه او ثروت ملی است مانع از این اتفاق شدند:" پیشنهادات اروپایی داشتم و مسئولان میلان به خاطردیدن بازی ها و تمرینات من به عراق آمدند اما نگذاشتند که به این تیم بروم."


البته این اولین بار نیست که عمادرضا می گوید از میلان پیشنهاد داشته است. او در مصاحبه ای که در سال 1390 انجام داده بود هم گفته بود:" من خیلی سال پیش با آث‌میلان به توافق هم رسیدم اما صدام نگذاشت به اروپا بروم و مسیر فوتبالم را عوض کرد. صدام کاری برای فوتبال عراق نکرد و فوتبال ما را ۱۰سال عقب انداخت."

دیدگاه‌ها