کد خبر : 1682348 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:14 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه کرسپو به لائوتارو: در اینتر بمان

هرنان کرسپو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، به لائوتارو مارتینس توصیه کرد که در اینترمیلان بماند و به پیشرفتش در این باشگاه ادامه بدهد.

توصیه کرسپو به لائوتارو: در اینتر بمان

به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو که در این فصل در 31 بازی، 16 گل برای اینتر به ثمر رسانده، به شدت مورد توجه بارسلونا قرار دارد و گفته می شود کاتالان ها او را به عنوان جانشین بلندمدت لوئیس سوارز در نظر دارند.

اما کرسپو که در دو مقطع، در مجموع 4 فصل برای اینتر بازی کرد، معتقد است که برای لائوتارو زود است که یک قدم بزرگ دیگر در دوران حرفه ای اش بردارد.

او به سایت گل گفت:" به هزار دلیل دوست دارم لائوتارو در اینتر بماند. او در تیم بزرگی بازی می کند و اگر بتواند برای دو- سه فصل به همین شکل بازی کند، خوب است. باید دائما با فشار بازی در این سطح کنار بیایید. نیاز به توازنی دارید که با ماندن در یک باشگاه می توانید به آن برسید.

 

1492629

 

به نظر من، با توجه به این موارد، بهتر است که او بماند. او جوان است و تا حالا تغییرات زیادی داشت. این اولین فصل بازی او در ترکیب اصلی اینتر بود و هنوز این فصل تمام هم نشده است."

لائوتارو در سال 2018 از راسینگ کلاب آرژانتین به اینتر پیوست و در اولین فصل تنها 9 گل برای اینتر زد اما در این فصل، با تشکیل زوجی خطرناک با روملو لوکاکو، توانست نمایش های بهتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها