کد خبر : 1682379 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:32 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

از لیگ یک تا آسیا؛ پای یک سرآسیایی در میان است

سرمربی شهرخودرو پیش نماز صعود پدیده (عکس)

سرمربی این روزهای شهرخودرو پس از قهرمانی پدیده در میان تیم‌های صعودکننده به لیگ‌برتر پیش‌نماز صعود تاریخی نماینده جدید خراسان به لیگ‌برتر شد.

سرمربی شهرخودرو پیش نماز صعود پدیده (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پدیده خراسان با خرید امتیاز مس سرچشمه در سال1392 پای در رقابت‌های لیگ دسته اول گذاشت و با هنرنمایی هر چه تمام اکبر میثاقیان در همان سال اول موفق شد به همراه نفت مسجد سلیمان راهی لیگ‌برتر فوتبال ایران شود که نماز شکر صعود آن در ورزشگاه مسجد سلیمان قابی به یادماندنی را در فوتبال خراسان رقم زده است.

 

1494813


پدیده آن روزهای فوتبال خراسان با مدیریت جواد وطنخواه و سرپرستی مجتبی سرآسیایی گرچه نوظهور بود اما با تلفیقی از تجربه و جوانی پا گرفت، رشد کرد و قد کشید تا با تمام بحران‌های به وجود آمده طی سالیان دراز کمر خم نکرده و با انتقال به شهرخودرو تبدیل به درختی تنومند و قابل اتکا در فوتبال استانی شد که سالهاست باعث افتخار این اهالی آن بوده و هست.


با نگاهی گذرا، رفت و آمد مربیانی چون اکبر میثاقیان، علیرضا مرزبان، رضا مهاجری، یحیی گل‌محمدی به این تیم در هر برهه شخصیتی جدید و تجربه‌ای نو برای این تیم مشهدی به همراه داشته اما نکته جالب توجه حضور مجتبی سرآسیایی روی نیمکت این تیم در تمامی برهه‌های تاریخی این باشگاه بوده که انباشتی از تجربه‌های مدیریتی و فنی را در کوله‌بار او پس از دوران بازی کردن در مستطیل سبز قرار داده است.

 

1494814


سرآسیایی جوان به عنوان مدافع سالهای دور پیام، پیکان، ابومسلم، با سابقه سرپرستی، مشورتی و قائم‌مقامی سرخ و سفیدپوشان خراسان یک پکیج کامل فنی و مدیریتی از پدیده دیروز تا شهرخودرو امروز است که قطعا با همین اندوخته از سوی مالک باشگاه شهرخودرو جایگزین سرمربی بزرگی چون یحیی گل‌محمدی شد و با صعود به دور گروهی آسیا و نتایج معقول در لیگ، حمیداوی را سربلند کرد.


کنترل حواشی لیگ یک، صعود به لیگ‌برتر، صعود به آسیا و راهیابی به مرحله گروهی همگی اتفاقات مهمی نه تنها در تاریخ باشگاه شهرخودرو و پدیده است که در تاریخ فوتبال خراسان به شمار آمده و همواره ردپای مجتبی سرآسیایی در آن دیده می‌شود؛ مربی‌ای که قطعا با هوشمندی‌ و تجربه‌اش می‌تواند روزهای تاریخی‌تری را هم با حمایت مالک این باشگاه رقم بزند.

دیدگاه‌ها