کد خبر : 1682390 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 15:15 | 36.2K بازدید | 1 دیدگاه

فهمیدم اشتباه کرده ام

داور انگلیسی: آرزو می کردم پنالتی رونالدو گل نشود

هاوارد وب داور مشهور انگلیسی پس از 11 سال فاش ساخت که در اعلام پنالتی برای منچستریونایتد مقابل تاتنهام مرتکب اشتباه شده بود.

داور انگلیسی: آرزو می کردم پنالتی رونالدو گل نشود

به گزارش "ورزش سه"، بسیار کم پیش می آید که یک داور از اشتباهاتش صحبت کند به خصوص اینکه ثانیه ای پس از سوت زدن به اشتباه خودش پی ببرد و به آن هم اعتراف کند.

اتفاقی که یازده سال پیش برای هاوارد وب رخ داد. داور مشهور انگلیسی که فینال جام جهانی 2010 بین اسپانیا و هلند را نیز سوت زده و یکی از اشتباهات بزرگ دوران داوری اش را در همان دیدار مرتکب شد. او باید نایجل دی یونگ را به خاطر خطای شدید روی ژابی آلونسو اخراج می کرد ولی این کار را انجام نداد.

 

 

 

 

هاوارد وب در مصاحبه با اتلتیک اعتراف کرد که تنها یک بار در جریان بازی متوجه اشتباهش شده ولی کار از کار گذشته بود.

سال 2009 و در جریان بازی منچستریونایتد و تاتنهام در اولدترافورد، وب برای یونایتد اعلام پنالتی کرد در حالی که تصمیم او اشتباه بود.

 

 

Ver vídeo / El penalti que marcó Cristiano y que Howard Webb se arrepintió de haber pitado

 

 

یونایتد با لیورپول در رقابت شدید برای قهرمانی بود و در ابتدای بازی با دو گل نیز عقب افتاد اما پنالتی اعلام شده توسط وب، روند بازی را تغییر داد و در نهایت میزبان توانست 5-2 پیروز شود.

 

وب در مورد پنالتی گفت:« مایکل کریک از دروازه بان تاتنهام گذر کرد و سپس روی زمین افتاد. سوت زدن آن صحنه، ساده ترین کار بود ولی "گومز"، گلر تاتنهام، از زمین بلند شد و با حیرت من را نگاه کرد. منتظر اعتراضات بودم ولی چهره دروازه بان به گونه ای بود که همان جا فهمیدم یک جای کار ایراد دارد ولی کار از کار گذشته بود. سپس از خدا می خواستم که رونالدو پنالتی را گل نکند اما اینطور نشد.»

 

 


 

 

 

دیدگاه‌ها