کد خبر : 1682406 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 16:50 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

بن عطیه:

هنوز خاطره آن پنالتی رئال آزارم می دهد

ستاره مراکشی سابق یوونتوس هنوز از یادآوری پنالتی دقیقه 97 رئال مادرید، احساس عصبانیت می کند.

هنوز خاطره آن پنالتی رئال آزارم می دهد

به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، یوونتوس توانست در برنابئو 1-3 رئال را شکست دهد ولی این پیروزی هم برای صعود کفایت نمی کرد چرا که رئال بازی رفت را 0-3 پیروز شده بود.

در بازی برگشت، رئال 0-3 عقب افتاد ولی دقیقه 93 بازی، داور خطای بن عطیه روی لوکاس واسکز را پنالتی گرفت و 4 دقیقه بعد، رونالدو آن را تبدیل به گل نجات بخش رئال کرد.

 

 

1494809

 

 

بن عطیه که در حال حاضر برای الدحیل قطر بازی می کند، در مورد آن پنالتی به اسکای اسپورتس گفت:« پس از شکست 0-3 بازی رفت، همه، کار ما را تمام شده می دانستند ولی پس از پیروزی عجیب رم بر بارسا(3-0) ما هم به خودمان امیدوار شدیم. با روحیه خوبی به مادرید رفتیم و نمایشی باورنکردنی داشتیم تا اینکه پنالتی دقیقه پایانی همه چیز را خراب کرد.

رونالدو سانتر خطرناکی روی دروازه ارسال کرد و توپ به لوکاس رسید. او خودش را مقابل دروازه تنها می دید ولی من به او رسیدم. هر کاری کردم تا مرتکب خطا نشوم ولی با اولین برخورد، خودش را به زمین انداخت. برای پنالتی گرفتن در دقیقه پایانی، صحنه بیاد کاملا واضح باشد اما برخورد ما اصلا در حد پنالتی نبود. هنوز آن پنالتی عصبانی ام می کند.»

 

 

1295243

 

 

بن عطیه ادامه داد:« برابر ناپولی هم بدشانسی آوردم و با وجود نمایشی خوب، به نوعی در شکست تیم نقش داشتم. بعد از آن بازی، آلگری من را از ترکیب خارج کرد. من تنها بازیکن بازی با ناپولی بودم که از ترکیب خارج شدم و احساس کردم که مربی به من خیانت کرده است.»

 

دیدگاه‌ها