کد خبر : 1682417 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 17:18 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین مدیر جهان را هم بیاورند مشکلات حل نمی شود

سامره: هواداران استقلال به شعارهای آقایان می خندند

باشگاه استقلال حتی در روزهایی که فوتبال ایران تعطیل بود با چالش های متعدد مدیریتی روبرو شد؛ مشکلاتی که دیگر صدای همه طرفداران این تیم را درآورده است.

سامره: هواداران استقلال به شعارهای آقایان می خندند

به گزارش" ورزش سه" مشکلات مدیریتی استقلال به طرز عجیبی تمام نمی شوند. در سال های اخیر این باشگاه با مشکلات عدیده مدیریتی و تغییر و تحولات عجیب و غریب روبرو بوده است. موضوعی که دست این تیم را در این سال ها از جام های قهرمانی کوتاه کرده و حسابی هواداران را عصبانی و ناامید کرده است.


علی سامره مهاجم سابق تیم استقلال نیز به اندازه هواداران از شرایط موجود ناراحت است:"با این وضعیت بهترین مدیر جهان را هم بیاورند شرایط استقلال درست نمی شود."


مهاجم سابق تیم ملی ایران اینروزها مثل دیگر اهالی فوتبال بیشتر زمان را در خانه می گذارند. سامره البته در حال حاضر هدایت تیمی را به عهده ندارد. او درباره تعطیلی مسابقات گفت:" این مورد جهانی بود و من فکر می کنم اگر از ابتدا به این قضیه جدی تر نگاه می شد الا شرایط بهتر بود. با اینحال اتفاقی است که افتاده و امیدوارم بازی ها هرچه زودتر برگزار شود. یکی از مهمترین سرگرمی های مردم در این مشکلات اقتصادی فوتبال و کری هایش بود که آن هم  فعلا تعطیل شده است. امیدوارم چه لیگ جدید و چه ادامه لیگ زودتر برگزار شود تا به هیجان فوتبال برگردیم."
او درباره اینکه برخی تیم های خواهان تعطیلی مسابقات هستند افزود:" من می گویم حتی احتمال بیماری یک نفر هم هست بازی ها نباید برگزار شود چون ارزشش را ندارد. امیدوارم تصمیم درستی گرفته شود که در نهایت به نفع همه باشد."


سامره اضافه کرد:"طبیعی است که برای تیم های جدولی تعطیلی مسابقات سخت باشد اما نباید از این غافل شویم که فقط آن ها در این کشور زندگی نمی کنند.تمام بازی ها و تلاشی که برایش انجام می شود در نهایت برای شادی و سرگرمی مردم است تا بتوانند در این شرایط سختی که دارند لحظات خوشی را بگذرانند. من امیدوارم که ابتدا این ویروس کاملا از بین برود و بعد مسابقات آغاز شود."


مهاجم سابق تیم استقلال اما در بخش دیگری از مصاحبه اش به شرایط مدیریتی این باشگاه پرداخته و گفت:" برای من عجیب است  که وقتی بحث مدیریت استقلال می شود برخی می ایند خیلی راحت مانورهای تبلیغاتی انجام داده و شعار می دهند."


او گفت:" اینکه با وجود مشکلات اساسی و کلان استقلال یک مدیر می آید و می گوید من کارها را انجام و مشکلات را حل می کنم خنده دار است. مشکلات استقلال از دست شخص خارج است. وقتی باشگاه حدود صدمیلیارد بدهی دارد یک مدیر هیچ کاره است و کاری نمی تواند انجام بدهد. بهترین مدیر جهان را هم بیاورید همین است. لطفا کسانی که  آیند اینقدر شعار ندهند. هواداران دیگر گوششان از این حرف ها پر است و خیلی ها به این شعارهای بی پشتوانه می خندند. "


او  همچنین اضافه کرد:"اگر می خواهید مشکلات باشگاه را حل کنید با دولت جلسه بگذارید و بخواهید تمام بدهی های باشگاه را صفر کرده و تعریف جدیدی برای سیستم اداری باشگاه تعیین کنید. اینکه با این پیشکسوت و آن پیشکسوت جلسه بگذارید که  چه کسی را بگذاریم و بعد پولی در کار نیست فایده ای ندارد. متاسفانه اکثر کسانی که می آیند شعار می دهند تا طرفدار جمع کرده و یارکشی کنند. من نمی دانم باشگاه استقلال را با چی اشتباه گرفته اند."


سامره گفت:" همیشه بحث مدیریت است. کسانی که مدیران را انتخاب می کنند به چه چیزی فکر می کنند. وقتی احتمال می دهید فلانی استعفا دهد چرا او را می آورید. آیا کسی مشکلات استقلال را نمی داند؟ این مشکلات مال امروز و دیروز نیست و از زمانی که من به یاد دارم این مسایل هم هست. " او ادامه داد:" شرایط طوری است که احساس می کنم مسخره مان کرده اند و به ریشمان می خندند. افراد می گویند چهار روز می رویم در این باشگاه ببینیم بعدش چه می شود. با این تفکری بر اداره این باشگاه وجود دارد شک دارم که تا ده سال دیگر هم وضعیت درست شود. نمی دانم چرا یک برنامه 5 ساله نمی ریزند ضمن اینکه باید از دولت بخواهند به عنوان متولی این باشگاه بدهی ها را صفر کند. بالاخره کسانی که در این سال ها این بدهی ها را بالا آورده اند به نوعی منصوبین دولت بوده اند.  باید مشکلات بدهی این باشگاه را حل کنند و یک سیاست کلی جدید برای اداره این باشگاه بگذارند آن وقت ببیند مردم با چه عشقی از تیمشان حمایت می کنند. "

 


او در انتها گفت:" امیدوارم این مشکلات حل شود. من بالای 50 مصاحبه در این رابطه انجام داده ام. با این تفکری که وجود دارد هر سال بر بدهی های باشگاه اضافه می شود."

دیدگاه‌ها