کد خبر : 1682421 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 17:50 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

شروع تحقیقات فیفا درمورد انتقال برونو به منچستر

شکایت سامپدوریا فیفا را بر این داشته تا در مورد انتقال برونو فرناندز از اسپورتینگ به منچستریونایتد تحقیق کند.

شروع تحقیقات فیفا درمورد انتقال برونو به منچستر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) اعلام کرد پرونده انتقال برونو فرناندز به منچستریونایتد را مورد بررسی قرار خواهد داد. این هافبک پرتغالی در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی اخیر سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان با قراردادی پنج و نیم ساله به ارزش 55 میلیون یورو (48 میلیون پوند) به علاوه 25 میلیون یورو پاداش‌های در نظر گرفته شده از اسپورتینگ لیسبون به جمع شیاطین سرخ پیوست.

 

 

1494869

 

 

فیفا اعلام کرده باشگاه سامپدوریا شکایتی را در فدراسیون جهانی فوتبال طرح کرده و مدعی شده است سه سال پیش به هنگام فروش فرناندز به باشگاه اسپورتینگ لیسبون، بندی در قرارداد طرفین گنجانده شده که بر اساس آن هر موقع که این باشگاه پرتغالی این هافبک پرتغالی را خواست به تیمی دیگر بفروشد، 10 درصد از مبلغ انتقال وی به این باشگاه ایتالیایی تعلق بگیرد.

باشگاه اسپورتینگ لیسبون اما به این بند از قرارداد با باشگاه سامپدوریا عمل نکرده و این باشگاه ایتالیایی که باید چیزی در حدود چهار میلیون پوند از این انتقال نصیبش می‌شد، به فیفا شکایت کرده است تا به حقش برسد.

برونو فرناندز 25 ساله پیش از اینکه در سال 2017 در ازای 7.5 میلیون پوند به اسپورتینگ لیسبون ملحق شود، به مدت یک فصل برای سامپدوریا بازی کرد.

 

 

1474177

دیدگاه‌ها