کد خبر : 1682439 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 19:06 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

فیکایو توموری:

صلاح و فیرمینو سخت ترین حریفان من بوده اند

فیکایو توموری، مدافع جوان چلسی از محمد صلاح و روبرتو فیرمینو به عنوان سرسخت‌ترین حریفان خود یاد کرد.

صلاح و فیرمینو سخت ترین حریفان من بوده اند

گزارش "ورزش سه"، فیکایو توموری بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره موفق در دربی کانتی، تابستان امسال به چلسی بازگشت تا یک بار دیگر شاگرد فرانک لمپارد شود که او هم در تابستان به عنوان سرمربی جدید آبی های لندن انتخاب و جانشین مائوریتزیو ساری شد.

 

به دلیل محرومیت چلسی از نقل و انتقالات تابستانی فرانک لمپارد مجبور شد که در فصل جاری از بازیکنان جوان خود استفاده کند که فیکایو توموری نیز یکی از آنها بوده است. این بازیکن انگلیسی نیز جواب اعتماد سرمربی خود را به خوبی داده و در ۱۵ بازی لیگ برتر این فصل که به میدان رفته عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشته است.

 

توموری حالا در مصاحبه‌ای از سرسخت ترین حریفان خود رونمایی کرده است. این مدافع ۲۲ ساله می‌گوید: " این فصل برای من متفاوت بوده است چرا که لیگ برتر در سطح بسیار بالاتری است و شما باید بسیار دقیق و هوشیارتر باشید.

 

 

1494930

 

 

در مسابقات لیگ برتر مهاجمان متفاوتی وجود دارند. برخی از آنها در بازی هوایی متبحر هستند و برخی دیگر در کارهای عمقی فوق‌العاده عمل می‌کنند. با این حال وقتی من در مقابل فیرمینو بازی می‌کنم اتفاقات به شکل سریعی رخ می دهد و شما در صورت اشتباه کردن مجازات خواهید شد. احتمالاً سرسخت ترین حریف من فیرمینو و محمد صلاح بوده اند. هر بار که آنها توپ را در اختیار می‌گرفتند من فکر می‌کردم که این یک چالش بزرگ خواهد بود با این حال می خواهم توانایی هایم را به اثبات برسانم."

دیدگاه‌ها