کد خبر : 1682465 | 17 اردیبهشت 1399 ساعت 21:02 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

برنده جنگ اینفانتینو- بلاتر چه کسی خواهد بود؟

به نظر می‌رسد که درگیری رئیس سابق و فعلی فیفا به اوج خود رسیده است.

برنده جنگ اینفانتینو- بلاتر چه کسی خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، جنگ حقوقی بین فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا که از سال ۲۰۱۶ رهبری آن به جانی اینفانتینو سپرده شد و رئیس سابق و ۸۴ ساله این نهاد یعنی سپ بلاتر به اوج خود رسیده است.

 

در حال حاضر تحقیقاتی در رابطه با گرفتن رشوه توسط رئیس سابق فیفا بابت حق پخش تلویزیونی به اتحادیه فوتبال کارائیب مطرح شده جزئیات آن در حال بررسی است.

 

 

1491125

 

 

بر این اساس به نظر می رسد که فیفا در تاریخ ۲ می درخواست رسمی خود را به دادستانی عمومی سوئیس ارسال کرده تا تحقیقات در رابطه با اتهامات وارده رئیس سابق فیفا مورد بررسی قرار بگیرد.

 

یکی از نشریات اما مدعی شده که دادستان سوئیس در ماه مارس از طریق یک نامه به بلاتر اعلام کرده که قصد دارد تحقیقات علمی را در رابطه با اتهام هایی که نسبت به او وارد شده آغاز کند.

همان طور که مشخص است رئیس حال حاضر فیفا یعنی جانی اینفانتینو درخواست بررسی دوباره را ارائه داده و برخی مطبوعات نیز گزارش دادند که مستندات حاکی از مقصر بودن سپ بلاتر است.

 

بلاتر اما خودش را مقصر نمی داند. او در این باره می گوید: " من به همراه وکیلم اطمینان داریم که دادستان هیچ تغییری در حکم ایجاد نخواهد کرد."

 

حالا اما به نظر می رسد که جنگ بین رئیس حال حاضر فیفا رئیس سابق آن در اوج خود قرار گرفته است. در صورت اثبات اتهام مطرح شده به سپ بلاتر، قطعاً این موضوع می‌تواند یک موضوع بزرگ و عجیب و غریب در دنیای فوتبال باشد.

 

 

1490813

دیدگاه‌ها