کد خبر : 1682493 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:30 | 57.6K بازدید | 7 دیدگاه

اکبریان: بخاطر مجیدی فرار کردم؛

منِ داور نگذاشتم استقلال در کورس قهرمانی باشد!

استقلال شانس قهرمانی در هفته پایانی فصل ۹۸-۹۷ را با یک تصمیم اشتباه داوری از دست داد.

منِ داور نگذاشتم استقلال در کورس قهرمانی باشد!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم و ماقبل پایانی لیگ هجدهم، استقلال در ورزشگاه تختی آبادان با تساوی بدون گل مقابل صنعت نفت متوقف شد که در آن بازی تیم داوری با یک تصمیم جنجالی و اشتباه، گل روح‌الله باقری در دقیقه ۶۸ را آفساید مردود اعلام کرد تا آبی‌ها بخاطر از دست دادن ۲ امتیاز مهم، از کورس رقابت با پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی عقب بمانند و با وجود برتری در آخرین مسابقه فصل برابر سپیدرود رشت، حتی به نایب‌قهرمانی هم نرسند!

 

محمدرضا اکبریان، داور وسط این مسابقه در مصاحبه تصویری با رضا رشیدپور در برنامه اتفاق شبکه سه اظهار کرد: در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان، کمک داور به اشتباه اعلام کرد که توپ از خط رد شده است؛ در آن مسابقه آقای فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال به سرعت آمد و به تیم داوری اعتراض کرد که حواشی زیادی ایجاد شد.

 

او یادآور شد: اگر آن حواشی به وجود نمی‌آمد، ما می‌توانستیم تصمیم خود را اصلاح کنیم ولی بخاطر آن حواشی، مدت زیادی طول کشید تا آقای مجیدی از زمین اخراج شود و واقعا تمرکزمان را از دست دادیم و از صحنه فرار کردیم! به همین دلیل، آن تصمیم اشتباه خودمان را تأیید و گل استقلال را قبول نکردیم!

 

 

1340827

 

 

این داور با تجربه با اشاره به یکی از اتفاقات عجیبی که برای او افتاده است، ابراز کرد: یک‌بار مسابقه‌ی پُر برخورد را داوری کرده بودم؛ بعد از بازی بلیت برگشت داشتم، سریعا من را به فرودگاه رساندند و من سوار هواپیما شدم. صندلی بغل من یک آقایی نشسته بود که گفت بازی چطور بود؟ گفتم بازی خوب بود ولی متأسفانه نمی‌دانم چرا مدیران این تیم‌ها انقدر ضعیف هستند، چرا با بازیکنان خود برخورد نمی‌کنند، پول الکی می‌دهند و بی‌مسؤولیت هستند.

 

اکبریان اضافه کرد: حدود نیم ساعت علیه مدیر این دو باشگاه حرف زدم، بعد مهمان‌دار در زمان پذیرایی برای ما غذا آورد که این آقا گفت نمی‌خورم، اما من بخاطر اینکه خیلی گرسنه‌ام بود، با ولع زیادی غذا را خوردم.

 

او عنوان کرد: این شخص که کنار من نشسته بود گفت با این حرف‌هایی که شما به من زدی، دیگر اشتها ندارم. من گفتم این حرف‌ها را که به شما نزدم و با مدیران تیم‌ها بود که او گفت من مدیرعامل آن باشگاه هستم!

دیدگاه‌ها