کد خبر : 1682548 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 13:09 | 44.8K بازدید | 1 دیدگاه

پرسپولیس و انتخاب سه عضو جدید هیئت مدیره

باشگاه پرسپولیس برای دوره جدید فعالیت خود باید سه عضو تازه برای هیئت مدیره انتخاب کند.

پرسپولیس و انتخاب سه عضو جدید هیئت مدیره

به گزارش "ورزش سه"، در پی اختلافات پیش آمده میان رسول پناه سرپرست فعلی باشگاه و هاشمی مدیرعامل سابق سایپا و عضو موثر هیئت مدیره در یک سال گذشته، احتمال بسیار زیاد هاشمی از باشگاه پرسپولیس جدا می‌شود تا تعداد نفرات حاضر در هیئت مدیره به عدد دو کاهش پیدا کند.

 

حضور رغبتی و رسول پناه در هیئت مدیره باشگاه قطعی است و بعد از جدایی ایرج عرب و مهدی محمدنبی، کسی جانشین این دو فرد نشده و حالا با جدایی هاشمی نیز پرسپولیس به سه عضو جدید نیاز پیدا خواهد کرد.

 

تکمیل هیئت مدیره پرسپولیس ظاهرا در دستور کار وزارتخانه ورزش قرار گرفته. اگرچه آن ها علاقه ای به جدایی هاشمی ندارند و به دنبال بازگرداندن او به هیئت مدیره هستند اما ظاهرا اختلافات تا جایی پیش رفته که موضوع به حالت غیرقابل برگشت رسیده است.

 

از گوشه و کنار خبر می‌رسد افرادی مثل یوسف نماینده سابق مجلس و حمید سجادی قهرمان سابق دوومیدانی برای عضویت در هیئت مدیره پرسپولیس نامزد شده اند.

 

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر با مشکلات حقوقی و مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و مهدی رسول پناه با کمترین سابقه اجرایی در حوزه فوتبال هدایت سرخپوشان را برعهده گرفته است. نسخه ای که وزیر ورزش برای پرسپولیس نوشته و باید دید به کجا منتهی خواهد شد.

دیدگاه‌ها