کد خبر : 1682572 | 18 اردیبهشت 1399 ساعت 15:20 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادوین فن درسار

همه با فراری سر تمرین می آمدند؛ زیدان با فیات!

ادوین فن درسار و زین الدین زیدان دو سال در یوونتوس هم تیمی بودند.

همه با فراری سر تمرین می آمدند؛ زیدان با فیات!

به گزارش "ورزش سه"، ادوین فن درسار سنگربان سابق تیم ملی هلند که سابقه بازی برای آژاکس، یوونتوس و منچستریونایتد را در کارنامه دارد، چند سالی است که ریاست باشگاه آژاکس را برعهده گرفته است.

 

 

1381719

 

 

گلر پرافتخاری که در هر تیمی بود، شایستگی هایش را اثبات کرد. او در مصاحبه با زیگو اسپورت با سوالی راجع به یوونتوس و دوران حضورش در این باشگاه و به خصوص هم تیمی بودن با زین الدین زیدان روبرو شد.

 

فن درسار زیدان را انسانی فوق العاده فروتن و ساده توصیف کرد و گفت:« ارتباط برقرار کردن با زیدان مشکل بود چون خیلی کم حرف می زد و انگلیسی را هم خوب صحبت نمی کرد. او فقط فرانسوی و ایتالیایی صحبت می کرد. یادم است در آن دوران بیشتر بازیکنان با ماشین فراری سر تمرین می آمدند و از لباس های مارک دار دولچه گابانا و ورساچی استفاده می کردند ولی زیدان با فیات و یک جین ساده و پیراهن آدیداس سفید سر تمرین حاضر می شد. همینقدر فروتن و ساده بود.»

 

 

1495020

 

 

فن در سار ادامه داد:« زیداندر هنگام بازی اما با توپ معجزه می کرد. حرکاتش با توپ تماشایی بود و از دیدن بازی هایش لذت می بردید. می توان گفت که او با توپ شیک تر از هر زمانی به نظر می رسید. البته که زیدان نقاط تاریکی هم در فوتبال داشت و چند اخراج و کارت قرمز بد در کانامه اش ثبت شده ولی در مجموع او شخصیتی آرام، ساده و متین بود.»

 

 

دیدگاه‌ها