کد خبر : 1682654 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 10:40 | 15K بازدید | 1 دیدگاه

رقم انتقال ویدال به اینتر؛ 20 میلیون یورو

به گزارش رسانه‌های اسپانیایی آرتورو ویدال امسال تابستان قرار است با قراردادی 20 میلیون یورویی راهی اینترمیلان شود ولی هنوز پیشنهادی رسمی از این تیم ایتالیایی دریافت نکرده.

رقم انتقال ویدال به اینتر؛ 20 میلیون یورو

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه کاتالان موندو دپورتیوو می‌گوید آرتورو ویدال ستاره شیلیایی بارسلونا با انتقالش به اینتر در فصل تابستان موافق است ولی هنوز پیشنهادی رسمی از این تیم ایتالیایی دریافت نکرده.

 

1495130

 

ویدال 32ساله در بخش اعظم فصل جاری نتوانست جایگاه خود را در تیم اول کیکه ستین پیدا کند و به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود. او با اینحال در 31 بازی در رقابتهای مختلف به میدان رفته و شش گل برای بارسا به ثمر رسانده. موندو می‌گوید ایجنت ویدال برای رهایی او از این شرایط تلاشهای زیادی کرده و مهمترین تیمی که علاقه زیادی به جذب او دارد اینترمیلان از ایتالیا است.

 

قرارداد ویدال با بارسا سال دیگر به پایان می‌رسد و بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینز به دنبال واگذاری چند بازیکن است. موندو دپورتیوو می‌گوید قیمت مد نظر بارسا در شرایط فعلی برای آرتور ویدال چیزی بین 15 میلیون یورو تا 20 میلیون یورو است.

 

1495128

 

اینترمیلان در گذشته هم چندین بار برای جذب این  ستاره شیلیایی تلاش کرده و حتی تابستان گذشته قصد داشت او را در قالب قراردادی با بارسا معاوضه کند که در نهایت چنین نقل و انتقالی انجام نشد. گفته می‌شود آنتونیو کونته سرمربی اینتر علاقه خاصی به سبک بازی ویدال دارد.

دیدگاه‌ها