کد خبر : 1682703 | 19 اردیبهشت 1399 ساعت 15:28 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

لئاندرو پارِدِس:

نیمار به من گفت در پی اس جی می ماند

هافبک آرژانتینی پاری سن ژرمن، از ماندنی شدن نیمار در این باشگاه خبر داد.

نیمار به من گفت در پی اس جی می ماند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار همواره یکی از سوژه های نقل و انتقالاتی مهم رسانه های دنیا محسوب می شود. سه سال پس از انتقال جنجالی اش از بارسا به پی اس جی، او همچنان توانسته خودش را در متن جنجال ها و حواشی رسانه ای حفظ کند.

تابستان گذشته نیمار تلاش زیادی برای جدایی از پی اس جی انجام داد. او قصد داشت به لالیگا برگردد و با هر دو باشگاه رئال و بارسا هم وارد مذاکره شد ولی در نهایت، به دلیل توقعات مالی بالای باشگاه پاریسی، یک فصل دیگر ماندنی شد.

گفته می شود تابستان پیش رو بارسا جدی تر از همیشه برای بازگرداندن او اقدام خواهد کرد ولی لئاندرو پارِدِس معتقد است که ستاره برزیلی در پاریس خواهد ماند.

 

 

1492799

 

 

او به فاکس اسپورتس گفت:« نیمار دوست صمیمی من است و ما همیشه با هم صحبت می کنیم. در روزهای قرنطینه و تعطیلی فوتبال نیز بارها از طریق ویدیویی با یکدیگر تماس داشته ایم. نیمار فوق العاده است و  از صحبت با او لذت می برید. با او حرف زدم و به من گفت که در پی اس جی خواهد ماند. پی اس جی اهدافی جاه طلبانه دارد و ما برای موفقیت، به نیمار نیاز داریم.»

 

 پارِدِس ادامه داد:« در پی اس جی تیمی بسیار باکیفیت داریم و خوشحالم که کنار بهترین های دنیا تمرین و بازی می کنم. حضور در رختکن، کنار این بازیکنان، باورنکردنی است. خیلی از بازیکنان می توانند به تنهایی لیدر تیم باشند. سطح کیفی پی اس جی فراتر از تصورات است.»

 

 

1384087

دیدگاه‌ها