کد خبر : 1682787 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 10:28 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی هندبال جوانان در انتظار آغاز اردوها

مربی تیم ملی هندبال جوانان می‌گوید که خواهان برگزاری اردوهای تیم ملی در نزدیک‌ترین زمان ممکن هستند.

تیم ملی هندبال جوانان در انتظار آغاز اردوها

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا که قرار بود تیرماه به میزبانی ایران و شهر شیراز برگزار شود با شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و اکنون قرار است این مسابقات در مهرماه انجام شود. اردوهای تیم ملی جوانان ایران بعد از شیوع ویروس کرونا با یک تعطیلی طولانی مدت مواجه شده و اکنون مربیان و بازیکنان تیم ملی منتظر آغاز هر چه سریعتر اردوها هستند.

 

مربی تیم ملی هندبال جوانان در گفت و گو با ایسنا، در مورد شرایط تیم ملی اظهار کرد: مدت طولانی است که به دلیل شیوع کرونا اردوهای تیم ملی تعطیل شده است. در طول این مدت به بازیکنان به صورت انفرادی برنامه دادیم تا در خانه یا پارک و فضای امن نزدیک خانه تمرینات خود را دنبال کنند. تیم ملی جوانان قبل از شیوع کرونا اردوهای نسبتا خوبی را پشت سر گذاشت. تقریبا ماهی یک یا دو اردو را در شهرهای مختلف داشتیم. با وجود برگزاری مسابقات لیگ و فصل زمستان حدود 7 اردو برگزار شد، اما شیوع کرونا برنامه های ما را عقب انداخت.

 

آزادمنجیری در مورد از سرگیری اردوهای تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی برنامه را به فدراسیون داده است. ما خواهان برگزاری اردوها در نزدیک‌ترین زمان ممکن هستیم. می‌خواهیم هر زمان که شرایط مساعد شود اردوها را در تهران آغاز کنیم. اردو در سالن هندبال فدراسیون سبب می‌شود بازیکنان نزدیک به آکادمی ملی المپیک باشند و بتوانیم همزمان تست های آمادگی جسمانی را نیز بگیریم.

 

مربی تیم ملی هندبال جوانان گفت: باید هر چه سریعتر اردوها را به صورت طولانی مدت آغاز کنیم تا بتوانیم در مهرماه نتیجه دلخواه را بگیریم. دو هفته اردو و یک هفته استراحت را باید تا مهرماه داشته باشیم تا بازیکنان هم از نظر جسمانی و هم به لحاظ تکنیکی و تاکتیکی آماده شوند.

 

آزادمنجیری در مورد تیم‌های حاضر در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا جوانان گفت: قبل از کرونا تعدادی کشور برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند اما با توجه به شیوع کرونا باید کشورها مجددا آمادگی خود را جهت حضور در مسابقات مشخص کنند. فکر می‌کنم وضعیت قرعه کشی هم در همین ماه معلوم شود. احتمال دارد قرعه کشی در ایران برگزار شود.

 

دیدگاه‌ها