کد خبر : 1682815 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 12:44 | 9.9K بازدید | 1 دیدگاه

آردا توران: والورده به من یک دقیقه هم بازی نداد

آردا توران ستاره ترکیه‌ای بارسلونا می‌گوید علت اصلی ناکامی‌اش در این تیم ارنستو والورده سرمربی سابق بارسا بوده که حتی یک دقیقه به او بازی نداده است.

آردا توران: والورده به من یک دقیقه هم بازی نداد

به گزارش "ورزش سه"، آردا توران روی کاغذ هنوز بازیکن بارسلونا محسوب می‌شود و تا تاریخ 30 ژوئن امسال با بارسا قرارداد دارد. توران این روزها در شبکه‌های اجتماعی فعال شده و برای پیوستن به گالاتاسارای تلاش می‌کند.

 

1495356

 

آردا توران در گفتگویی درباره دوران حضورش در بارسلونا که از نظر هواداران بلوگرانا ناموفق ارزیابی می‌شود گفت:" من وقتی بارسلونا را ترک کردم ناراحت نبودم. ممکن بود من اگر بازی کنم ناموفق باشم ولی واقعیت این است که والورده حتی یک دقیقه هم به من بازی ندارد که بخواهم موفق یا ناموفق باشم. درحالیکه یک فصل قبل بعد از مسی و سوارز من بیشترین پاس گل را داده بودم".

 

آردا توران در ادامه می‌گوید بعد از ترک اتلتیکو مادرید، بارسلونا تنها گزینه او نبوده. توران در این باره گفت:" ایجنت من احمد بلوط به من نگفته بود که بارسلونا قصد جذب من را دارد. من پانزده روز بعد فهمید که او با بارسلونا به توافق رسیده. فکر می‌کردم قرار است به بایرن مونیخ بروم چون یک سال قبل از آن هم انتقالم به منچستریونایتد در آخرین لحظه لغو شده بود. یک روز که با احمد بلوط بودیم یک کاغذ اتفاقی از کیفش افتاد و من لوگوی بارسا را روی آن دیدم. باورم نمی‌شد".

 

 

دیدگاه‌ها