کد خبر : 1682867 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 15:59 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

دوستان من هیچ کدام گروهی تمرین نمی کنند 

خلعتبری: شرایط برگزاری تمرینات مهیا نیست

مهاجم شهرخودرو می گوید در شرایط فعلی شروع تمرینات سلامتی بازیکنان را به خطر می اندازد.

خلعتبری:  شرایط برگزاری تمرینات مهیا نیست  

محمدرضا خلعتبری در مورد اینکه شهرخودرو در مدت تعطیلی لیگ خیلی بی صدا و بی خبر کار خود را دنبال می کند به ورزش سه گفت: ما در واتس آپ از کادرفنی برنامه هفتگی می گیریم، هرروز تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می کنیم و شب ها ویدئوی آن را در اختیار کادرفنی قرار می دهیم.ما هم مثل بقیه تیم ها تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می کنیم.

 
او درمورد اینکه گفته می شود تعدادی از تیم ها به صورت گروهی تمرین می کنند هم گفت: من هم شنیده ام ولی بعید می دانم چنین اتفاقی رخ داده باشد. مثلا من خودم با شهاب گردان در شمال هستم و می دانم که فولاد تمرین نمی کند. بعضی از دوستانم هم هستند که می دانم آنها هم در تیم هایشان تمرین نمی کنند. 

 

وی افزود: واقعا در شرایط فعلی برگزاری تمرین گروهی وجود ندارد. من خودم در شمال هستم و مسافران زیادی آماده اند. این شرایط خیلی خطرناک است و واقعا در این شرایط برگزاری تمرین گروهی امکان پذیر نیست. 

 

مهاجم شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا مخالف برگزاری لیگ است یا نه هم گفت: نه من مخالف نیستم. فقط دوست دارم شرایط طوری باشد بازیکنان درگیر بیماری نشوند. الان می گویند ایتالیا تمرینات خود را شروع کرده اند اما چند بازیکن به کرونا مبتلا شده اند. ما هم می خواهیم در شرایطی تمرینات خود را شروع کنیم که خطری بازیکنان را تهدید نکند. 

 

خلعتبری در پایان گفت: من شنیدم که دکتر خلیلیان گفتند برای شروع تمرینات تمام شرایط را در نظر می گیرند. امیدوار ایشان وقتی از سلامت و کم خطر بودن شروع تمرینات مطمئن شدند مجوز را صادر کنند تا خدایی ناکرده بازیکنی به کرونا مبتلا نشود.

دیدگاه‌ها