کد خبر : 1682887 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 17:38 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

رمزگشایی آردا توران از ضدتاکتیک سیمئونه به مورینیو

آردا توران بین سال های 2011 تا 2015 روزهای درخشانی را در اتلتیکو مادرید و زیر نظر دیگو سیمئونه پشت سر گذاشت.

رمزگشایی آردا توران از ضدتاکتیک سیمئونه به مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، آردا سال 2011 و در حالی که در گالاتاسرای کاپیتان و بازیکن محبوب هواداران بود، به اتلتیکو مادرید پیوست. هرچقدر که زمان گذشت، او پیشرفت کرد و تبدیل به یکی از ستاره های تعیین کننده تیم دیگو سیمئونه شد. او در ایده های سرمربی آرژانتینی جایگاه ثابتی داشت و سال 2015 زمانی که به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت داد، خشم هواداران اتلتیکو را برانگیخت.

دوران حضور آردا در بارسلونا ناامیدکننده بود و او به باشاک شهیر قرض داده شد. تابستان پیش رو قرارداد آردا با بارسا به اتمام می رسد و گفته می شود که به گالاتاسرای باز خواهد گشت.

 

 

1495356

 

 

یکی از به یادماندنی ترین بازی های آردا با پیراهن اتلتیکو، به بازی برگشت برابر چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 14-2013 بر می گردد. بازی رفت در مادرید بدون گل شد ولی در استمفورد بریج، اتلتیکو 1-3 به پیروزی رسید و به فینال رفت.

آردا در مورد آن بازی گفت:« در اتلتیکو به معنای واقعی کلمه با نقش تاکتیک در فوتبال آشنا شدم و شاید اگر مستقیما از گالا به بارسا می رفتم، به چنین درکی از تاکتیک نمی رسیدم. با سیمئونه هر بازی داستان و دشواری های خاص خودش را داشت و اگر سازماندهی شده وارد زمین نمی شدیم، انگار با دو گل از حریف عقب بودیم.

یادم است در بازی برگشت برابر چلسی، سیمئونه به ما گفت که از ناحیه ادن هازارد می توانیم به آنها ضربه بزنیم. سیمئونه گفت که هازارد به دفاع کمک نمی کند و دفاع راست ما( خوان فران) آزاد خواهد بود. از جناح هازارد بارها حمله کردیم و به هدف مان رسیدیم. سه گل زدیم و بازی را بردیم.»

 

 

1490728

دیدگاه‌ها