کد خبر : 1682895 | 20 اردیبهشت 1399 ساعت 18:20 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس همراه با کنایه!

جلسه هیات مدیره پرسپولیس بعد از نزدیک به 2 ساعت در حالی به پایان رسید که دو عضو خارج شده از آن پاسخی به اصحاب رسانه ندادند.

پایان جلسه هیات مدیره پرسپولیس همراه با کنایه!

به گزارش "ورزش سه"، هیات مدیره سه نفره پرسپولیس امروز از ساعت 15 وارد جلسه شدند تا در خصوص آخرین شرایط این باشگاه به بحث و تبادل نظر بپردازند.

 

رغبتی، رسول پناه و هاشمی سه عضو حاضر در این جلسه بودند که طی روزهای اخیر البته چالش بزرگی با یکدیگر پشت سر گذاشته و خصوصا درباره موضوع مربوط به اسپانسرینگ تیم ب مشکل برخورده بودند.

با این حال معطلی چند ساعته اصحاب رسانه در محل ساختمان باشگاه در نهایت با پاسخ روشنی از سوی دو عضو هیات مدیره سرخ‌ها همراه نبود و آنها لحظاتی بعد از پایان این جلسه و در شرایطی که با سرعت به سمت خودروهای خود می‌رفتند واکنشی به درخواست برای توضیح و صحبت درباره جلسه برگزار شده، نشان ندادند.

 

در این بین شاید جالب ترین واکنش را مهرداد هاشمی داشت؛ عضو خبرساز و جنجالی هیات مدیره پرسپولیس که از چندی پیش با مدیریت محمدحسن انصاریفرد و در ادامه رسول پناه به مشکل برخورده، در حالیکه در میان محاصره خبرنگاران قرار داشت در پاسخ به درخواست آنها گفت: ماشاالله آقای رسول پناه خوب صحبت می‌کنند!

 

کنایه هاشمی به در اختیار گرفتن کامل امور باشگاه طی چند وقت اخیر از سوی رسول پناه است که در ابتدای حضور خود در هیات مدیره این باشگاه با کنترل او همراه بود و از مصاحبه خودداری می‌کرد ولی اکنون به عنوان یک فرد تصمیم گیر خود را نشان داده و برخی تصمیمات اعضای دیگر هیات مدیره را نیز رد می‌کند.

دیدگاه‌ها